Aihe:

Teknologia

Blogit

Analogisen pelko

Printin ja digin suhteesta markkinoinnissa on puhuttu paljon. Onko printti kuollut? Lue ajatuksia tästä!
Blogit

Nujertaako liiallinen mainonnan kohdentaminen sattuman?

Miten voimme markkinoijina edelleen tehostaa kohdentamista, ja onko tässä tehostamisessa vaarana, että kohdennamme jo liikaa?
Blogit

Mitä on insight ja miksi siitä pitäisi olla kiinnostunut?

Insight on selkeä, relevantti, kiinnostava ja kaupallisesti hyödynnettävä havainto, joka tuottaa uutta ymmärrystä. Oivalla insighteista lisää tästä!
Blogit

"Iso kulttuurimuutos yrityksissä on vasta edessä ja se on välttämätön"

Mediakenttä & markkinointi ovat mielenkiintoisessa rakennemurroksessa globaalien toimijoiden ja nopeasti muuttuvan kuluttajakäyttäytymisen välissä.