MK Aamukahviseurassa vieraana Juhani Pajunen (Suomen Podcastmedia), joka kertoo, kuinka podcast toimii tehokkaana keinona avata laajoja ja monimutkaisia teemoja organisaation sidosryhmille. Aamukahviseurassa Juhani vinkkaa, mitä vastuullisuuspodcastin teossa tulee huomioida ja kuinka organisaatioiden vastuullisuustoimista voidaan kertoa podcastin muodossa uudella tavalla.
MK Aamukahviseurassa vieraana Jaakko Ylisipola (Vapa Media), joka kertoo, miten sosiaalisen median kanavat ja niiden ominaisuudet muuttuvat vuonna 2023. Miten näiden muutosten tulisi vaikuttaa brändien kanavastrategiaan? Jaakko jakaa parhaat vinkkinsä sosiaalisen median kanavastrategian ajantasalla pitämiseen.
Brändin kohtaamispisteet-tilaisuudessa selvitetään, miten markkinoija voi auttaa brändiä kasvamaan muuttuvan maailman mukana - ja millaista osaamista se vaatii.
Kuinka tavoitat asiakkaan ja saat hänet tarttumaan koukkuun jo ennen kuin hän itse ymmärtää tarvitsevansa tuotetta tai palveluasi? Oskari Ilomäki (Digizer Oy) jakaa MK Kumppaniblogissa konkreettisia vinkkejä hakukoneoptimointiin asiakaspolun eri vaiheissa.
Jokainen kohtaaminen on uusi tilaisuus auttaa asiakasta, korjata aiempia virheitä ja täydentää ymmärrystä asiakkaasta kokonaisuutena, kirjoittaa Matti Pylväs (Edita Prima) MK Kumppaniblogissa ja kertoo, miten henkilökohtaista asiakaskokemusta voidaan skaalata ilman valtavaa määrää resursseja.
"Asiakaskokemus on tärkein yksittäinen nimittäjä menestyvien verkkokauppojen ja digitaalisen myynnin takana", kirjoittaa Samuli Hokkanen (Crasman) MK Kumppaniblogissa ja avaa, mistä tekijöistä verkkokaupan asiakaskokemus rakentuu.
Katso tallenne MarkkinointiKollektiivin tilaisuudesta, jossa keskitytään digitaalisen asiakaspolkuun. Selvitetään yhdessä, miten nostetaan verkkokaupan asiakaskokemus seuraavalle tasolle ja pidetään huolta koko digitaalisen asiakaspolun eri vaiheista datan ja asiakasymmärryksen avulla. Saat oman työsi tueksi monipuolisia käytännön esimerkkejä digitaalisen asiakaspolun parissa päivittäin työskenteleviltä asiantuntijoilta.
MK Aamukahviseurassa 21.3.2023 Mikael da Costa (Leadoo Marketing Technologies) kertoi, kuinka verkkosivuista saadaan paras teho irti sekä organisaation myynnin että markkinoinnin yhteisiä tavoitteita ajatellen. Mikael jakaa konkreettisia vinkkejä datan hyödyntämiseen etenkin B2B-puolen kaupanteossa onnistumiseen pitkäksi venyvissä myyntiprosesseissa.