MarkkinointiKollektiivi

Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 4.4.2023: Miten organisaation raporteista tehdään kiinnostavia podcastin avulla? Vieraana Juhani Pajunen (Suomen Podcastmedia)

MK Aamukahviseurassa vieraana Juhani Pajunen (Suomen Podcastmedia), joka kertoo, kuinka podcast toimii tehokkaana keinona avata laajoja ja monimutkaisia teemoja organisaation sidosryhmille. Aamukahviseurassa Juhani vinkkaa, mitä vastuullisuuspodcastin teossa tulee huomioida ja kuinka organisaatioiden vastuullisuustoimista voidaan kertoa podcastin muodossa uudella tavalla.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 28.3.2023: Kanavastrategia, joka huomioi somekanavien muutokset, Vieraana Jaakko Ylisipola (Vapa Media)

MK Aamukahviseurassa vieraana Jaakko Ylisipola (Vapa Media), joka kertoo, miten sosiaalisen median kanavat ja niiden ominaisuudet muuttuvat vuonna 2023. Miten näiden muutosten tulisi vaikuttaa brändien kanavastrategiaan? Jaakko jakaa parhaat vinkkinsä sosiaalisen median kanavastrategian ajantasalla pitämiseen.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: 19.4.2023 MK Teematilaisuus Brändin kohtaamispisteet

Brändin kohtaamispisteet-tilaisuudessa selvitetään, miten markkinoija voi auttaa brändiä kasvamaan muuttuvan maailman mukana - ja millaista osaamista se vaatii.
Blogit

Miten tehdä hakukoneoptimointia silloin, kun asiakkaat eivät ole vielä ostohousut jalassa?

Kuinka tavoitat asiakkaan ja saat hänet tarttumaan koukkuun jo ennen kuin hän itse ymmärtää tarvitsevansa tuotetta tai palveluasi? Oskari Ilomäki (Digizer Oy) jakaa MK Kumppaniblogissa konkreettisia vinkkejä hakukoneoptimointiin asiakaspolun eri vaiheissa.
Blogit

Panosta asiakkaan historiadatan sijaan hänen nykyhetkeensä - olet asiakkaallesi aidosti tärkeä

Jokainen kohtaaminen on uusi tilaisuus auttaa asiakasta, korjata aiempia virheitä ja täydentää ymmärrystä asiakkaasta kokonaisuutena, kirjoittaa Matti Pylväs (Edita Prima) MK Kumppaniblogissa ja kertoo, miten henkilökohtaista asiakaskokemusta voidaan skaalata ilman valtavaa määrää resursseja.
Blogit

Verkkokaupan asiakaskokemuksen anatomia

"Asiakaskokemus on tärkein yksittäinen nimittäjä menestyvien verkkokauppojen ja digitaalisen myynnin takana", kirjoittaa Samuli Hokkanen (Crasman) MK Kumppaniblogissa ja avaa, mistä tekijöistä verkkokaupan asiakaskokemus rakentuu.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: 15.3.2023 MK Teematilaisuus Digitaalinen asiakaskokemus

Katso tallenne MarkkinointiKollektiivin tilaisuudesta, jossa keskitytään digitaalisen asiakaspolkuun. Selvitetään yhdessä, miten nostetaan verkkokaupan asiakaskokemus seuraavalle tasolle ja pidetään huolta koko digitaalisen asiakaspolun eri vaiheista datan ja asiakasymmärryksen avulla. Saat oman työsi tueksi monipuolisia käytännön esimerkkejä digitaalisen asiakaspolun parissa päivittäin työskenteleviltä asiantuntijoilta. 
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 21.3.2023: Miten markkinointi, myynti ja verkkosivu saadaan toimimaan parhaiten yhdessä? Vieraana Mikael da Costa (Leadoo Marketing Technologies)

MK Aamukahviseurassa 21.3.2023 Mikael da Costa (Leadoo Marketing Technologies) kertoi, kuinka verkkosivuista saadaan paras teho irti sekä organisaation myynnin että markkinoinnin yhteisiä tavoitteita ajatellen. Mikael jakaa konkreettisia vinkkejä datan hyödyntämiseen etenkin B2B-puolen kaupanteossa onnistumiseen pitkäksi venyvissä myyntiprosesseissa.