"Loputtomat kulutusjuhlat etenkin vauraissa maissa ovat ajaneet ihmiskunnan tilanteeseen, jossa bileille on seuraavien vuosien ja vuosikymmenten aikana tulossa stoppi tavalla tai toisella.", kirjoittaa Mari Rihti MK Kipinävuorossa.
Kuinka oppia mokista niiden piilottelun sijaan? Mokat esiin ja parempaa, opettavaa ja kaikkia auttavaa puhetta markkinoijien mokista koko markkinoinnin alan yhteiseksi hyödyksi. Tule mukaan mokien jakamisen talkoisiin!
"Vaikka edustaisitkin tietotyöläisenä mitä tahansa brändiä tai yritystä, myyntitilanteessa usein katse kuitenkin kohdistuu sinuun", kirjoittaa Kert Kenner (Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA:n myyntilähettiläs) MK Kumppaniblogissa.
"Tiedolla johtaminen avaa kokonaisvaltaisen 360-asteen näkymän asiakkuuksiin ja niiden kehittämiseen. Kaiken takana on tutkitumpi, analysoidumpi ja syvempi asiakasymmärrys, joka toimii punaisena lankana ja tukena organisaation asiakaslähtöisen uudistumisen tiellä", kirjoittaa Pekka Vuorela (InnoLink) MK Kumppaniblogissa.
Hyvä asiakaskokemus syntyy syvästä ymmärryksestä, ja syvä ymmärrys tulee suunnitellulla tutkimustyöllä, kirjoittaa Aki Ovaska (Crasman) MK Kumppaniblogissa.