MarkkinointiKollektiivi

Blogit

Kuinka markkinoinnin mittaamisessa pääsee alkuun? Vinkkini Mittaa tai kuole-koulutuksesta jakoon

Kuinka markkinoinnin mittaamisessa pääsee alkuun? Lue kollektiivilaisen Satun opit aiemmin järjestetystä Mittaa tai kuole-koulutuksesta, jonka MarkkinointiKollektiivi järjesti yhdessä Nesteen ja Gappsin kanssa.
Tapahtumat

MK EVENT: LOREM IPSUM - lisää vaikuttava sisältö tähän

Lisätään Lorem ipsumin tilalle vaikuttavia sisältöjä! Tervetuloa MarkkinointiKollektiivin ja Tuloksen virtuaalitilaisuuteen!
Koulutukset

MK x Fortum: sparripiiri ympäristövastuullisuudesta markkinoinnin ammattilaisille

Hae nyt mukaan ympäristövastuullisuuden sparri-piiriin yhdessä MarkkinointiKollektiivin ja Fortumin kanssa.
Rekry

*HAKU PÄÄTTYNYT * MK REKRY: FREELANCER-PROJEKTIPÄÄLLIKKÖ

Haussa asiakkaallemme, arvostetulle mainostoimistolle, itsenäinen freelancer-projektipäällikkö! Juttele botin kanssa, ja selvitä sopivuutesi!
Podcast

MRxWörks: Näin niitä mielikuvia luodaan 8: Mikä on markkinoinnin tulevaisuus?

Mikä on markkinoinnin tulevaisuus? Kristallipallot esiin: sarjan viimeisessä jaksossa kurkataan siihen, millaiset brändit pärjäävät tulevaisuudessa!
Podcast

MRxWörks: Näin niitä mielikuvia luodaan 7: Miten onnistumisia mitataan?

Miten onnistumisia mitataan? Mitä kuuluu mittaamiselle ja millaisia asioita tulisi mitata? Kuuntele ajatuksia aiheesta.
Podcast

MRxWörks: Näin niitä mielikuvia luodaan 6: Mitä on suunnittelu käytännössä?

Mitä on markkinoinnin suunnittelu käytännössä? Mistä kampanjan suunnittelu lähtee, entä miten kampanja rakentuu valmiiseen muotoonsa?
Podcast

MRxWörks: Näin niitä mielikuvia luodaan 5: Miten brändejä luodaan?

Tässä MarkkinointiRadion jaksossa luvassa asiaa brändeistä. Miten niitä brändejä oikein luodaankaan?