Elokuussa suurennuslasin alle otetaan strategia. Neljän puheenvuoron kautta syvennytään pohtimaan miten strategiset valinnat, tavoitteet ja toiminta ohjaavat markkinointia. Näkökulmissa esille nousevat niin kilpailuetu, rohkeus kuin myös arjen työ. Strateginen ymmärrys oli uusimman MK Urakyselyn mukaan 3. sijalla markkinoinnin ammattilaisen tulevaisuuden osaamistarpeista. Tule mukaan ylläpitämään osaamistasi tästä tärkeästä teemasta!
Toukokuussa MarkkinointiKollektiivi etsii rohkeuden lähdettä! Mitä on rohkeus markkinoinnissa? Onko se tekemistä perustellusti, näkemyksellisesti ja pitkällä tähtäimellä, kun muut kehittyvät lyhyen aikavälin voittoihin? Voiko rohkeus olla väline tavoitteiden saavuttamiseen? Rohkeus kysyy oikeaa aikaa, paikkaa, tapaa ja tekijöitä voidakseen toimia vaikuttavana ja toimivana markkinoinnin tehokeinona. Tule kuulemaan, millaisia ajatuksia ja kokemuksia rohkeudesta markkinoinnissa löytyy. Ilmoittaudu mukaan!
Tule MarkkinointiKollektiivin tilaisuuteen kuulemaan tunteiden ja motivaation roolista markkinoinnissa, ja ottamaan selvää, mitä asiakkaasi aivoissa tapahtuu hänen ollessaan tekemisissä brändisi kanssa! Ilmoittaudu 17.3. pidettävään veloituksettomaan teematilaisuuteen tästä!
Katso 19.5 järjestetyn webinaarina järjestetyn kuukausitapahtumamme tallenne tässä, ja löydä uusia näkökulmia tapahtumien järjestämiseen poikkeusaikoina.