MK Event: Rohkeus markkinoinnissa

Milloin: Keskiviikkona 19.5.2021 klo 13:55-16:00
Missä: Virtuaalitilaisuutena verkossa
Hyvä tietää: Kaikki MK-tilaisuudet ovat osallistujille veloituksettomia 

Toukokuussa MarkkinointiKollektiivi etsii rohkeuden lähdettä! Mitä on rohkeus markkinoinnissa? Onko se tekemistä perustellusti, näkemyksellisesti ja pitkällä tähtäimellä, kun muut keskittyvät lyhyen aikavälin voittoihin? Voiko rohkeus olla väline tavoitteiden saavuttamiseen?

Rohkeus kysyy oikeaa aikaa, paikkaa, tapaa ja tekijöitä voidakseen toimia vaikuttavana ja toimivana markkinoinnin tehokeinona. Tule kuulemaan, millaisia ajatuksia ja kokemuksia rohkeudesta markkinoinnissa löytyy.

Lue lisää alta ja ilmoittaudu mukaan!

ROHKEA TARINANKERRONTA JA CASE: Tarinoista puhutaan ja tarinoita tilataan, vaikka ei osata dramaturgian alkeita. Tommi Laiho (Folk) avaa mikä tekee tarinasta vaikuttavan ja mahdollisen puheenaiheen. Tommi on ollut mukana rakentamassa Sanoman B2B-markkinoinnin Aina tulee sanomista-konseptia, jonka casen Elina Bono (Sanoma) tulee kertomaan: Sanoman B2B-markkinointi haluaa, että kampanjoinnista tulee sanomista. Niin kuuluu tullakin. Se on markkinoinnin tehtävä. Mutta se ei poista sitä, että toisinaan etukäteen jännittää ja jopa pelottaa ihmisten reaktiot, kuten tässä casessa.

KESKENERÄISYYS JA UUDEN MARKKINAN AVAAMINEN:Sami Törmä (Oda) näkee, että rohkeutta markkinoinnissa on pistää itsensä peliin niin tekijänä kuin brändinä: persoonan tuominen näkyväksi ja rehellisyys omille vahvuuksille mutta myös keskeneräisyyksille on tärkeää, koska ilman sitä on vaikea saada ketään seisomaan taakseen. "Oda edustaa aluksi pientä ja tuntematonta, mutta tulemme markkinalle vahvasti omalla kulmalla ja tavoitteena kasvaa merkittävään asemaan. Samalla olemme nöyränä tämän haasteen edessä, ilman henkselien paukuttelua, ja asiakas kaiken keskellä toivottavasti myös kehittämässä yhdessä meidän kanssamme palvelua. Rohkeutta on pitänyt kerätä, kun tuo uutta palvelua markkinaan jota on vuosikymmeniä hallinnut kaksi jättiä, joiden kanta-asiakaskortit saadaan liki samaan aikaan kuin Kela-kortti. On ok myöntää, että samalla myös vähän tutisuttaa." Sami sanoo.

USKALLA KOKEILLA JA EPÄONNISTUA : Rohkeus vaatii heittäytymistä ja yksilön kykyä haastaa olemassaolevia toimintatapoja. Uskallatko kokeilla uutta? Uskallatko aidosti epäonnistua, ja onko se oikeasti sallittua, kysyy Max Söderholm (Leadfamly). Kokeile, mittaa, opi ja paranna - ja muista myös, että omat yleisöt ja sidosryhmät kannattaa osallistaa kehitykseen ja testailuun. Max tuo mukanaan esimerkkejä “fail fast” tekemisestä ja sen opeista.

Tapahtumassa otetaan myös aikaa puhujien välisille keskusteluille.

Tapahtumassa ajatuksiaan ovat jakamassa:

Tommi Laiho, Folk
Elina Bono, Sanoma
Sami Törmä, Oda
Max Söderholm, Leadfamly

Tapahtuman aikataulu:

13:55 Linjat avataan ja Virkisterin tarjoama Liikkuva Tauko® aloittaa päivän
14:00 Tapahtuma alkaa
16:00 Tapahtuma päättyy

Tilaisuuden järjestää MarkkinointiKollektiivi.
Tilaisuuden mahdollistavat Sanoma ja Leadfamly. Kiitos kumppaneillemme!
Tilaisuus on veloitukseton.

Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tapahtumaa.

ILMOITTAUDU LYYTIN KAUTTA TÄSTÄ!

Julkaistu 
22.4.2021
Tapahtumat
 -kategoriassa

Lisää 

Tapahtumat

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.