MK Aamukahviseurassa 21.3.2023 Mikael da Costa (Leadoo Marketing Technologies) kertoi, kuinka verkkosivuista saadaan paras teho irti sekä organisaation myynnin että markkinoinnin yhteisiä tavoitteita ajatellen. Mikael jakaa konkreettisia vinkkejä datan hyödyntämiseen etenkin B2B-puolen kaupanteossa onnistumiseen pitkäksi venyvissä myyntiprosesseissa.
MK Aamukahviseuran vieraana 14.3.2023 Jari Lamminaho (10.fi), joka kertoo, miten tehokas ja tuloksellinen vaikuttajayhteistyö syntyy. Jari antaa parhaat vinkkinsä vaikuttajatiimin kokoamiseen, sisällön suunnitteluun ja briiffaukseen. Jarin kanssa jutellaan erityisesti urheilijoista vaikuttajina ja siitä miten aito, rohkea ja rosoinen sisältö on vaikuttajamarkkinoinnin nykypäivää.
MK Aamukahviseuran vieraana 7.3.2023 Sanna Virtanen (Digimarkkinointitoimisto Flumenia Oy), joka kertoo, millainen markkinointi vauhdittaa myyntiä ja rekrytointia. Kuulemme vinkkejä siihen, mihin toimivan ja tuloksellisen markkinoinnin toimintamallien rakentamisessa kannattaa kiinnittää huomio, ja mitkä ovat markkinoinnin onnistumisen edellytykset.
MK Aamukahviseuran vieraana 28.2.2023 Lauri Domnick ja Janne Turunen (Bauer Media), jonka kanssa keskustellaan, kuinka audiobrändäys tukee liiketoimintaa sekä brändityötä. Laurin ja Jannen kanssa käymme läpi uunituoreen Audio Landscape -raportin löydöksiä ja kuullaan mitä nyt on hyvä tietää audiobrändäyksestä sekä sen kehityssuunnista.
MK Aamukahviseuran vieraana 21.2.2023 Joonas Valkonen (Lyyti), jonka kanssa pureudumme tapahtumiin niiden liiketoiminnallisen arvon kautta. Joonas avaa näkemyksiään sekä tuoreita tutkimuksia tapahtumien nykytilasta ja tulevaisuuden trendeistä, sekä antaa apuja tapahtumien luoman arvon mittaamiseen.
MK Aamukahviseuran vieraina 14.2.2023 Julia Toivio ja Mika Käyhty (Insait), jotka avaavat TikTok-markkinoinnin salat ja kertovat, miten kasvattaa liiketoimintaa lyhyiden videoiden kautta. Tarjolla esimerkkejä ja konkretiaa TikTokissa menestymiseen!
MK Aamukahviseura sai 7.2. vieraakseen Taija Koskisen ja Mira Mäkiahon (Suomen Asiakastieto), jotka kertovat mitä tärkeää markkinoija voi oppia niiden asiakkaiden ostodatasta, joista ei tullutkaan asiakkaita. Taija ja Mira havainnollistavat sekä b2b että b2c case-esimerkkien kautta, kuinka omaa dataa rikastamalla rakennetaan aitoa asiakasymmärrystä. Katso tallenne!
Ilmoittaudu heti mukaan seuraavaan MK Aamukahviseuraan! MK Aamukahviseurassa toimittajat Iina Kansonen ja Satu Hurme (MarkkinointiUutiset) kertovat miten toimittajan saa kiinnostumaan juttuvinkistä. Mitä jokaisen markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisen on hyvä muistaa markkinointiviestinnän ja journalismin rajapinnoista? Kuinka toimittajaa voi auttaa työssään ja parantaa täten oman juttunsa läpimenoa? Tästä Aamukahviseurasta saat itsellesi konkretiaa myös siitä, miltä markkinoinnin ala näyttää toimittajan silmin.