Aihe:

Asiakasymmärrys

Podcast

MRxWörks: Näin niitä mielikuvia luodaan 3: Miksi asiakasta pitää ymmärtää?

Mistä hyvää asiakasymmärrystä voi kerätä? Kuka hyödyntää asiakasymmärrystä fiksusti? Kuuntele lisää ajatuksia tästä!
Uutiset

MarkkinointiKooste - katso mitä markkinoinnin sisältöä kollegasi sinulle suosittelee

Suuri MarkkinointiKooste kaikesta, mitä MarkkinointiKollektiivin yhteisön jäsenet toisilleen kollegiaalisesti vinkkasivat. Brändistä mittaamiseen ja somesta luovuuteen.
Blogit

Mitä sinun siivilääsi jäi?

Asiakasymmärrykseen ja toimintamallien kehittämiseen on syytä paneutua muuttuneen maailmantilanteen myötä. Lue Outi Hämäläisen pohdinnat tästä!
Blogit

Kumppanuuksien rooli vastuullisuudessa — miten viedä yhteistyö pelkistä puheista yhteiseksi kilpailueduksi?

Vastuullisuudessa kumppanuuksista on tullut uusi trendi, jolla voi olla parhaimmillaan mitattavaa hyötyä. Miten toteuttaa tämä käytännössä? Lue Heidi Peltosen blogista.
Blogit

Kaikki tapahtumat verkkoon - oppimispäiväkirjani viime viikolta

Kuinka MarkkinointiKollektiivin tuotanto reagoi tarpeeseen ja muutti kaiken toiminnan yhteisölleen verkon yli tapahtuvaksi.
Blogit

Jos et tiedä, kenelle myyt, miten voit kasvattaa myyntiäsi?

Markkinointi strategia, mitä myyt ja millä hinnalla. Missä ja miten tavoitamme asiakkaan? Tarina Tre:n maailmanvalloituksesta.
Blogit

Esteettinen äly brändin kilpailuetuna

Kirja-arvostelu Aesthetic Intelligence. Tässä yhteydessä AI ei viittaakaan tekoälyyn, vaan toiseen älykkyyden muotoon, esteettiseen älykkyyteen.