Aihe:

Kipinävuoro

Blogit

Teknologian tuottama tieto muuttaa suunnittelun näkökulmaa

Markkinoinnin teknologiat ovat muuttaneet ja muuttavat tapaamme tehdä. Miten markkinoinnin sunnittelu muuttuu, ja mitä jatkossa tulisi osata?
Blogit

Asiakaskeskeisyys, brändi ja hyvä, ketterä yrityskulttuuri – kolminaisuusoppi jatkuvaan kasvuun

Minkä kulmakivien päälle olisi hyvä rakentaa kasvun pohja? Blogissa viisi lähtökohtaa kasvun pohjan luomiselle.
Blogit

Datavetoinen markkinointi on ihanaa - vielä kun dataa on

Miltä markkinoinnin ja datan mahdollisuudet näyttävät tulevaisuudessa, loppuuko data kesken? Lue ajatuksia aiheesta blogista
Blogit

Laiska data syö strategiasi - 4 askelta verkkoanalytiikan hyödyntämiseen

Verkkoanalytiikkasi on turhaa, jos sen tuottama data jää vain merkeiksi raporteissa. Lue tästä lisää datan hyödyntämisen tärkeydestä lisää tästä.
Blogit

Miksi perustaa luova toimisto ulkopuolisen ihmisen vuoksi?

Lue blogi siitä, miten mainonnan suunnittelijalla on mahdollisuus ja oikeaa valtaa vaikuttaa yhteiskuntaan myönteisellä, merkittävällä tavalla.
Blogit

Blogien kuolema ja kolme muuta myyttiä vaikuttajamarkkinoinnista

Vaikuttajamarkkinointi on kovassa nousussa – eikä syyttä. Lue ajatuksia ja näkemyksiä vaikuttajamarkkinointiin tästä!
Blogit

Olisiko aika jättää päivätyöt ja siirtyä aikuistubettajaksi - Haastattelussa Inari Fernández | PING Festival 2018

Aikuistubettaja Äidin Puheenvuoro -blogista avaa taustaansa omalle tube-blogilleen. Lue lisää tästä
Blogit

Kai tiedät, että asiakkaasi eivät ole samanarvoisia euroissa? LTV ja sen merkitys

Kysymys, joka on nyt jokaisen huulilla on seuraava: kuinka arvokkaita yksittäiset asiakkaat ja segmentit tulevat olemaan yrityksellemme euroissa?