Aihe:

Mikä on tärkeää?

Uutiset

Mikä on tärkeää? -markkinointipodcast saa jatkoa. Tässä ovat uudet panelistit

“Mikä on tärkeää?” -podcast lupaa kertoa syksylläkin mitkä asiat markkinoijien kohtaamasta informaatiotulvasta ovat tärkeitä ja miksi. Ohjelman juontajana jatkaa MarkkinointiKollektiivin perustaja Santtu Kottila ja panelisteista puolet vaihtuu.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #17: Case Vellamo - Kolmannen osapuolen evästeet - Tiimityö luovilla aloilla

Tämänkertaisessa Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Vellamo-brändin menestyksestä (ajasta 3:24 alkaen), kolmannen osapuolen evästeistä (18:54) sekä tiimityön merkityksestä luovilla aloilla (37:46).Tällä kertaa juontaja Sanna-Kaisa Koiviston ohella panelisteina tietoliikenneyhtiö Telia Finlandin Laura Kultaranta sekä digimarkkinointitoimisto Grapevinen Jussi Saunamäki.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #16: Mainonnan teho - Toimistot by HS Visio - Työnantajabrändäys

Mikä on tärkeää? -podcastin tässä jaksossa keskustellaan mainonnan ja markkinoinnin toimenpiteiden tehon mittaamisesta lyhyellä vs. pitkällä aikavälillä (ajasta 1:46 alkaen). HS Vision artikkeli mainostoimistoista on aiheuttanut paljon keskustelua alalla ja myös meidän paneeli ottaa siihen vahvasti kantaa (13:36). Mikä on työnantajabrändäyksen rooli osana yrityksen markkinointia (27:27)?Tällä kertaa juontaja Santtu Kottilan ohella panelisteina strategisen bränditoimisto Wörksin Jarno Varis sekä markkinointitoimisto Julkee x Lempeen Lasse Iskanius.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #15: Some-päivystys palkalliseksi? - Case Prime - Nimen/brändin vaihtaminen

Mikä on tärkeää? -podcastin tässä jaksossa keskustellaan Viesti ry:n aloitteesta muuttaa some-kanavien päivystäminen palkalliseksi, miten Primestä rakennettiin globaali ilmiö ja mitä sen osalta tapahtuu seuraavaksi sekä brändi- tai yritysnimien vaihtamisesta kulttuurin ja sanojen merkitysten muuttuessa ja ylipäänsä nimeämisen tärkeydestä.Tällä kertaa juontaja Santtu Kottilan ohella panelisteina digimarkkinointitoimisto Grapevinen Jussi Saunamäki sekä tietoliikenneyhtiö Telia Finlandin Laura Kultaranta.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #14: Mediaympäristön merkitys, mainonnan esitestaus, markkinoinnin sääntely

Mikä on tärkeää? -podcastin tässä jaksossa keskustellaan mediaympäristön merkityksestä Hyundain luopuessa mainostamisesta X:ssä, mainonnan esitestauksesta sekä markkinoinnin sääntelystä niin alan sisäisillä kuin valtiojohtoisilla mekanismeilla.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #13: Temu - Tekoälyn vaikutus hakuihin - Retromainokset ja äänibrändäys

Mikä on tärkeää? -podcastin tässä jaksossa keskustellaan verkkokauppa Temun aggressiivisesta markkinalle tulossa ja sen tuloksista, tekoälyn vaikutuksesta hakukoneisiin ja hakumarkkinaan sekä vanhojen (retro)mainosten uudelleenkierrättämisestä, jiingleistä ja äänibrändäyksestä.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #12: B2B-markkinointi - Orastavaa kasvua näkyvissä? - Brändien kannanotot

Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan B2B-markkinoinnin (korkeasta!) tasosta Suomessa, taloustilanteen elpymisen indikaattoreista ja sen vaikutuksista markkinointi-investointeihin sekä brändien kantaa ottavasta markkinoinnista ja sen tärkeydestä Hartwallin esimerkin kautta.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #12: B2B-markkinointi - Orastavaa kasvua näkyvissä? - Brändien kannanotot

Tämänkertaisessa Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan B2B-markkinoinnin (korkeasta!) tasosta Suomessa, taloustilanteen elpymisen indikaattoreista ja sen vaikutuksista markkinointi-investointeihin sekä brändien kantaa ottavasta markkinoinnista ja sen tärkeydestä Hartwallin esimerkin kautta.