Maailman paras markkinointi rakennetaan rajattomasta luovuudesta, laadukkaasta datasta sekä näiden kahden juuri oikeanlaisesta yhdistelmästä. Luovuus on kiistämättä yksi tärkeimmistä onnistuneen markkinoinnin peruspilareista, mutta onnistuakseen se tarvitsee dataa näyttämään sille suuntaa ja antamaan tekemiselle oikeat tavoitteet, mittarit ja aikataulun. Ilmoittaudu nyt mukaan marraskuun teematilaisuuteen!
Lokakuussa MarkkinointiKollektiivi haluaa kohdistaa katseesi markkinoinnin ja mainonnan yleisöön! Pohditko, miten tavoitat parhaiten oman kohderyhmäsi ja saat markkinoinnin tekemisellä aikaan teille relevantteja liidejä? Silloin tämä tilaisuus on juuri sinulle!
Syyskuussa pureudutaan B2B-markkinointiin vastuullisuus-näkökulmasta. Tilaisuuden neljä puheenvuoroa tarjoavat ajatuksia herättäviä näkemyksiä ja konkreettisia esimerkkejä siitä, miten vastuullisuus nostetaan strategian ytimeen ja valjastetaan rakentamaan arvoa ja kasvua B2B-liiketoiminnassa. Vastuullisuus palvelu- ja tuotekehityksessä ja markkinointiviestinnässä ei heijastu ainoastaan organisaation omaan brändiin vaan parhaimmillaan tuottaa arvoa myös kumppanille. Onko vihreä B2B-markkinoinnin uusi musta?
Elokuussa suurennuslasin alle otetaan strategia. Neljän puheenvuoron kautta syvennytään pohtimaan miten strategiset valinnat, tavoitteet ja toiminta ohjaavat markkinointia. Näkökulmissa esille nousevat niin kilpailuetu, rohkeus kuin myös arjen työ. Strateginen ymmärrys oli uusimman MK Urakyselyn mukaan 3. sijalla markkinoinnin ammattilaisen tulevaisuuden osaamistarpeista. Tule mukaan ylläpitämään osaamistasi tästä tärkeästä teemasta!
Katso tallenne tapahtumasta, jossa otetaan selvää kuinka markkinoinnilla voidaan kääntää yhden maailman suurimman viihteen muodon, pelaamisen, valtavat seuraajamäärät kasvun ajuriksi. Pelaamisen maailmassa liikkuu mittavat määrät rahaa ja pelaamiseen käytetään paljon aikaa, korostuneesti etenkin nuorisokohdeyhmässä. Tavataan aiheen parissa 17.2. klo 9-11!