MarkkinointiKollektiivi

Tapahtumat

KATSO TALLENNE: NÄKYVYYDEN KAAVA - Kuinka saada paras irti omasta, ostetusta ja ansaitusta näkyvyydestä?

Miten tehdä sisältöä, joka näkyy ja tulee huomatuksi? Miten nivoa oma ja ostettu näkyvyys toisiinsa? Kuinka olla hereillä hetkissä, joissa ansaittu näkyvyys on mahdollista? Mitä apua omasta datasta tai päivän lööpeistä on oman organisaation näkyvyyden haasteita taklatessa?
Blogit

Markkinointi ei ole enää markkinointia

"Itse hyppäsin keväällä liiketoiminnan johdosta takaisin markkinointiin ja riippuen siitä keiden kanssa puhun, koen, että markkinointi ihan jo sanana on kokenut inflaation. Muutamassa vastaan tulleessa tilanteessa olen purrut hampaita yhteen ja kokenut parhaaksi olla hiljaa, kuin ruveta avaamaan markkinoinnin roolia kokonaisuudessa. Jos vastapuoli myy minulle ruutuvihkoja on siitä pitkä matka keskusteluun markkinoinnin roolista liiketoiminnan arvon kasvattajana." kirjoittaa Tiina Karppinen MK Kipinävuorossa.
Tapahtumat

*Tilaisuus on päättynyt* Parempaa asiakaskokemusta myynnin ja markkinoinnin avulla Tampereella, Turussa ja Oulussa

MarkkinointiKollektiivi ja Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA kutsuvat sinut mukaan kohtaamaan kollegoita asiakaskokemus-teeman äärelle Tampereelle, Turkuun ja Ouluun.
Blogit

Päivän oivallus: vastuullisuus on sisäisen markkinoinnin taidonnäyte

"Vastuullisuus on sisäisen markkinoinnin taidonnäyte", kirjoittaa Tea Siikonen (MTV) MK Kumppaniblogissa ja kertoo, miksi sisäiseen markkinointiin panostaminen kannattaa.
Blogit

Teetkö ABM:ää vai kohdistettua markkinointia? – ero löytyy myynnin sitouttamisesta

"Yli puolet suomalaisista complex sale -ympäristön yrityksistä aloittaa ABM:n eli account based -markkinoinnin vuoden 2022 loppuun mennessä", kirjoittaa Niko Hiljanen (Mavenfirst) MK Kumppaniblogissa. Lue, miten ABM eroaa kohdistetusta markkinoinnista, miksi se vaatii myynnin ja markkinoinnin tiivistä yhteistyötä ja miten sitoutat myynnin ABM:ään.
Blogit

Lisätty todellisuus eli AR on markkinoinnin uusi Unicorn

"AR markkinointi on yksisarvinen, johon jokaisen yrityksen tulisi jo nyt iskeä paukkuja", kirjoittaa Inca Paatela MK Kipinävuorossaan ja avaa lukijalle, miten lisättyä todellisuutta voidaan käyttää markkinoinnin tehostamisessa.
Blogit

3 askelta kohti sisällön ja datan pyhää liittoa

"Luovuus ei tule kello kaulassa, mutta data inspiraation lähteenä on saatavilla, jos sitä vain käyttää", kirjoittaa Timo Ristola (Neste) ja Joona Haapalainen (Neste) MK Kumppaniblogissa.
Koulutukset

*Haku päättynyt!* MK Koulutus ACCOUNT-BASED MARKETING - perusteista konkretiaan -

Hae MarkkinointiKollektiivin veloituksettomaan koulutukseen, jossa opit tuloksellisen ABM-strategian perusteet. Koulutus tarjoaa kattavan kuvan ABM-markkinoinnin mahdollisuuksista ja käytännöistä, sekä konkreettisia työkaluja onnistumiseen.