Maailma ympärillämme muuttuu nyt nopeammin kuin koskaan. Monia mietityttää, mitä markkinoinnissa kriisin aikana uskaltaa, voi, pystyy ja kannattaa sanoa. Älä jää pohdintojen kanssa yksin, vaan tule mukaan torstaina 10.3. klo 12:00 alkavaan lounastilaisuuteen, jossa analysoimme tilannetta yhdessä markkinoinnin kollegoiden kesken.
MarkkinointiKollektiivin Facebook-ryhmässä jaettiin ukrainalaisen äidin toive: saada kaikki äidit puhumaan rauhan puolesta. Toiveen kuuli joukko markkinoinnin ammattilaisia, jotka lähtivät viemään aatetta eteenpäin. Syntyi #mothersdemandpeace -kampanja, joka kutsuu jokaista mukaan jakamaan rauhan sanomaa. Lue kampanjasta ja osallistu!
24.3.2022 MK tilaisuudessa selvitettiin, miten älykkään asiakasdatan avulla asiakaskokemuksesta tejhdään puhutteleva, osallistava ja sitouttava samalla kunnioittaen kasvavaa yksityisyyden tarvetta. Ilmoittaudu mukaan! Tilaisuuden mahdollistaa SAP.
MarkkinointiRadio selvittää, millaisista elementeistä Alkon palkittu ja ensiluokkainen asiakaskokemus syntyy. Miten asiakaskokemusta johdetaan ja miten onnistumista mitataan? Vastauksia antavat Sanna Puumalainen ja Tuula Sillanmäki Alkolta.
16.3.2022 MK Teematilaisuuden aiheena on Verkkokauppa ja digitaalinen asiakaspolku! Ilmoittaudu mukaan, ja tule kuulemaan, miten nostat verkkokaupan asiakaskokemuksen seuraavalle tasolle ja pidät huolta koko digitaalisen asiakaspolun eri vaiheista datan ja asiakasymmärryksen avulla! Tilaisuus on kaikille avoin ja veloitukseton. Tilaisuuden mahdollistavat Crasman, Digizer, Edita Prima ja Sanoma.
"Säännöllisen viestinnän avulla luodaan luottamukseen perustuva asiakassuhde, mutta sanojen vastineeksi on oltava myös tekoja ja näyttöjä siitä, että yritys on asiakkaan luottamuksen arvoinen", pohtii Marika Viherlaiho sisältöstrategiaa käsittelevässä MK Kipinävuoro-blogissaan.