Markkinointiradion vieraaksi saapuu Aino Pajukangas Viestintätoimisto Aivelasta. Ainon kanssa keskustellaan asiantuntijabrändäyksestä ja sen monenlaisista ulottuvuuksista.
Markkinointiradion vieraaksi saapuvat Lars Schulman (Salesforce) ja Johanna Widomski (Fazer). Tiivistä yhteistyötä arjessa tekevien Johannan ja Lassen kanssa keskustellaan markkinoinnin dataohjautuvuudesta sekä yhteistyökumppanien merkityksestä uusia toimintamalleja kehitettäessä.
Viime vuosina olemme nähneet valtavia muutoksia tietosuojasäännöksissä, evästeiden käytössä ja asiakkaiden käyttäytymisessä. Kun tähän lisää vielä alustojen muuttuvat targetointimahdollisuudet, myös yritysten on laitettava muutoshousut jalkaan pysyäkseen asiakkaidensa perässä.
Moni tiedostaa, että muuttuvassa maailmassa pärjätäkseen tarvitaan kunnon ravistelua ja täysin uusin tavoin tekemistä. Perinpohjaisen, radikaalin muutoksen johtamisen kohdalla saattaa kuitenkin herätä kysymyksiä: Mistä aloittaa, miten edetä? Kati Huovinmaa jakaa omat, kokemuksen ja mokien myötä löytyneet vinkit hyödynnettäväksi muutosprojektissasi onnistumiseen.
Tule katkaisemaan marraskuun harmaus, tapaamaan kollegoita ja inspiroitumaan myynnin ja markkinoinnin ajankohtaisista teemoista! MarkkinointiKollektiivi ja MyyntiKollektiivi yhdessä kutsuvat sinut ikuiseen kesään, lämpimälle valkoiselle hiekalle, Biitsi.fi-tiloissa järjestettävään Myynnin ja markkinoinnin yhteinen suunta 2024 -tilaisuuteen.
Ovatko vastuullisuus, vastuullisuusviestintä ja vastuullisuusmarkkinointi vain isojen yritysten pöydällä? Kuinka pienemmät yritykset pääsevät kiinni vastuulliseen liiketoimintaan? Voisiko markkinoinnin alaa hivuttaa vastuullisempaan suuntaan sisältäpäin?
Aamukahviseura saa vieraakseen Niklas Kurjen (Colcrane), joka inspiroi meitä tutkimuslähtöisillä ja asiakasdataa uudella tavalla hyödyntävillä menetelmillä.
Markkinointiviestinnän tekijälle podcastit ovat erityisen kiinnostavia vaikuttavuutensa vuoksi. Hyvällä sisällöllä kuuntelija saadaan viettämään tunteja organisaation viestien parissa. Äänimedialla on vaikuttavuuden lisäksi toinenkin ässä hihassaan: sen avulla voi tehdä yhdenvertaista ja tasa-arvoista viestintää.