Markkinointitiimin aika kuluu usein kaikenlaiseen sälään ja selvittämiseen, kirjoittaa Hanna Reunanen MK Kipinävuorossa ja kertoo miksi läpinäkyvyyden tulisi olla ajansäästön keskiössä.
MK Aamukahviseuran vieraana 7.3.2023 Sanna Virtanen (Digimarkkinointitoimisto Flumenia Oy), joka kertoo, millainen markkinointi vauhdittaa myyntiä ja rekrytointia. Kuulemme vinkkejä siihen, mihin toimivan ja tuloksellisen markkinoinnin toimintamallien rakentamisessa kannattaa kiinnittää huomio, ja mitkä ovat markkinoinnin onnistumisen edellytykset.
Lähes jokainen miettii joskus oman työnsä vaikutuksia, ja työn tuottavuus on yksi tärkeä mittari, kirjoittaa Henriikka Raussi MK Kipinävuorossa viedessään meidät mielikuvitusmatkalle Tuottavuusgaalaan, jossa palkitaan yhteiskunnan tukipilarit.
"Markkinoijan iloksi, mutta myös päänvaivaksi innovaatioiden määrä erityisesti digitaalisessa maailmassa on ehtymätön", kirjoittaa Pami Bergman (Kantar) MK Kumppaniblogissa ja kertoo, kuinka kasvattaa datainvestointien hyötysuhdetta.
MK Aamukahviseuran vieraana 28.2.2023 Lauri Domnick ja Janne Turunen (Bauer Media), jonka kanssa keskustellaan, kuinka audiobrändäys tukee liiketoimintaa sekä brändityötä. Laurin ja Jannen kanssa käymme läpi uunituoreen Audio Landscape -raportin löydöksiä ja kuullaan mitä nyt on hyvä tietää audiobrändäyksestä sekä sen kehityssuunnista.
"Hyvin tehty prosessi palvelee niin pienen kuin suurenkin yrittäjän toimintaa", kirjoittaa Anni Ollikainen MK Kipinävuorossa, mutta muistuttaa samalla, että hyvin tehtyjenkin prosessien olemassa oloa ja järkevyyttä kannattaa kyseenalaistaa tasaisin väliajoin.
"Termi Metaverse on löytänyt tiensä nörttien ja scifistien nurkista jokaisen ajan hermolla olevan markkinoijan, mainostajan ja brändääjän pöytään", kirjoittaa Liisa Mathlin (Arilyn) MK Kumppaniblogissa ja kertoo, mitä aitoa hyötyä Metaversesta on jo tänään.
MK Aamukahviseuran vieraana 21.2.2023 Joonas Valkonen (Lyyti), jonka kanssa pureudumme tapahtumiin niiden liiketoiminnallisen arvon kautta. Joonas avaa näkemyksiään sekä tuoreita tutkimuksia tapahtumien nykytilasta ja tulevaisuuden trendeistä, sekä antaa apuja tapahtumien luoman arvon mittaamiseen.