MarkkinointiKollektiivi

Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #11: Tapahtumat- Myynnin ja markkinoinnin yhteistyö - Ikoninen brändi

Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan tapahtumamarkkinoinnista ja tapahtumien trendeistä, myynnin ja markkinoinnin yhteistyöstä ja liidigeneroinnista sekä ikonisen brändin (Heinz) elementeistä ja kyvystä reagoida nopeasti leviäviin ilmiöihin.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura palkkaspesiaali 9.4.2024: Markkinoinnin ammattilaisen arvo, vieraina Juri Aaltonen (Erto) ja Kati Huovinmaa (ammattimentori)

KUTSU Digmarit ry:n palkkasuosituksen läpikäyntiin. Mitä markkinoinnin alalla tienataan? Kuinka neuvottelen oikean palkan suhteessa työtehtäviini, ja mistä muista elementeistä kuin palkasta ammattilaisuuden arvo koostuu?
Podcast

MarkkinointiRadion Sunnuntaibrunssi Jakso 1: Ville Toriseva

Markkinointiradion Sunnuntaibrunssin ensimmäisenä vieraana on Ville Toriseva. Ville on tuttu nimi niin markkinointitoimistoissa kuin asiakkaiden puolellakin. Vaikka kilometrejä - ja pari exitiä - on jo takana, riittää Villellä vielä intohimoa lajiin jota markkinointiviestinnäksikin kutsutaan.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: B2B-markkinointi nyt – tavoitteellisen kasvun kulmakivet

Haluatko kehittää B2B-liiketoimintaasi myynnin ja markkinoinnin yhteispelillä ja strategisella kasvumarkkinoinnilla? Selvitetään yhdessä, miten joskus kompleksinenkin B2B-toimintaympäristö aukeaa yhteisellä näkemyksellä ja suunnalla.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #10: Adidas & Nike ja sponsorointi - Tekoäly rekryissä - Dataa somen käytöstä

Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan sponsoroinnista, kun Saksan futismaajoukkue vaihtoi legendaarisen paitasponsorinsa Adidasesta Nikeen, tekoälyn rooli rekrytoinnissa ja sitä kautta työnantajamielikuvallisissa asioissa sekä mitä uuden somealustojen engagementtia tutkineen raportin löydökset kertovat yritysten sosiaalisen median käytöstä.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 2.4.2024: Myrskyvaroitus: älä anna liiketoimintasi huuhtoutua haku(kone)käyttäytymisen muutoksen mukana, vieraana Juho Kuusijärvi (Arvo Partners)

Liiketoimintasi löydettävyys määrittää menestyksesi. Hakukonekäyttäytyminen ja kohderyhmäsi hakukoneiden käyttö on murroksessa – oletko varautunut muutokseen?
Podcast

MarkkinointiRadio 78: Annika Räihä: Kuinka teologian opiskelijasta tuli markkinoinnin erikoisnainen?

Markkinointialalle löydetään ja päädytään monien mutkien kautta. MarkkinointiRadiossa oman uratarinansa avaa Annika Räihä. Annikalla on pitkä tausta markkinoinnin, median ja mainonnan parissa, mutta hänen päätymisensä alalle ei ollut lainkaan selvää, edes hänelle itselleen.