KOTISIVU
SISÄLLÖT
Kaikki uusimmat
Aamukahviseura
Mikä on tärkeää? -podcast
MarkkinointiMiks
Blogit
Koulutukset
Podcast
Rekry
Tapahtumat
Uutiset
Video
Tapahtumat
ILMOITTAUDU MUKAAN: Mitä markkinoijalle kuuluu? Syväsukellus markkinoinnin työelämään / 28.1.2026 Helsinki
12.17.2025
2
min lukuaika
Tapahtumat
ILMOITTAUDU MUKAAN 14.1.2026: SOME 2026 – Mitä markkinoijan tulee tietää sosiaalisesta mediasta vuonna 2026?
12.15.2025
2
min lukuaika
Tapahtumat
ILMOITTAUDU MUKAAN: MK Aamukahviseura 13.1.2026: Miten muutetaan B2B-yrityksien johdon ajattelua markkinoinnin roolista kansainvälisessä kasvussa? Beyond Borders 2026 -tutkimuksesta apua markkinoijille
12.15.2025
1
min lukuaika
TAPAHTUMAT
YHTEISÖLLE
Liity yhteisöön
MarkkinointiKalenteri
Tilaa MK Uutiskirje
KUMPPANEILLE
Mikä MK?
Tule kumppaniksi
Rekrytointipalvelut
Tilaa uutiskirje
📬
Tilaa uutiskirje ja saat tiedon uusista tapahtumista ensimmäisenä.
Lisäksi tuoreita sisältöjä, työpaikkoja ja koulutuksia viikoittain.
Ei spämmiä. Lue meidän
Privacy Policy
Kiitos! Tilauksesi on vastaanotettu.
Hups! Jotain meni pieleen. Ole yhteydessä niin korjataan asia!
Aihe:
Asiakasymmärrys
Blogit
Kai tiedät, että asiakkaasi eivät ole samanarvoisia euroissa? LTV ja sen merkitys
Kysymys, joka on nyt jokaisen huulilla on seuraava: kuinka arvokkaita yksittäiset asiakkaat ja segmentit tulevat olemaan yrityksellemme euroissa?
MarkkinointiKollektiivi
7.6.2018
3
min lukuaika
Blogit
3 SYYTÄ: Miksi asiakaspalvelutiimi pitää ottaa mukaan markkinointipuuhasteluun?
Asiakaspalvelulla ja markkinoinnilla on paljon yhtymäkohtia. Miten teillä hyödynnetään asiakaspalvelun osaamista markkinoinnissa?
MarkkinointiKollektiivi
15.5.2018
3
min lukuaika
Blogit
Markkinoinnin tehtävä on toteuttaa yrityksen strategiaa markkinoinnin keinoin. Mikä tavoite kulloinkin on, riippuu yrityksen tilanteesta
Huono asiakasrekisteri vaikuttaa suoraan liiketoimintaasi. GDPR on pakottanut monia meitä laittamaan data-asiat kuntoon, lue lisää ajatuksia tästä!
MarkkinointiKollektiivi
5.4.2018
3
min lukuaika
Blogit
Kyllä, tahdon vastaanottaa sisältöäsi - 3 vinkkiä inbound-markkinoinnin toteutukseen
Miksi suostumukseen perustuvaa sisältömarkkinointia ei edelleenkään, noin 20 vuotta kirjan kirjoittamisen jälkeen, osata täysin hyödyntää?
MarkkinointiKollektiivi
29.3.2018
3
min lukuaika
Blogit
Kuinka hyvin tunnet verkkokävijäsi?
Web-analytiikka tarjoaa niukasti ymmärrystä siitä, keitä verkkokävijäsi ovat, mitä he tahtovat, tai millaisia asenteita heillä on.
MarkkinointiKollektiivi
23.3.2018
3
min lukuaika
Blogit
Nujertaako liiallinen mainonnan kohdentaminen sattuman?
Miten voimme markkinoijina edelleen tehostaa kohdentamista, ja onko tässä tehostamisessa vaarana, että kohdennamme jo liikaa?
MarkkinointiKollektiivi
9.12.2017
3
min lukuaika
Blogit
Kuluttajatuntemus perustuu moniulotteiseen dataan
Kuinka kuulla myös ne asiakkaat, jotka eivät jätä yrityksenne sivuille jalanjälkeään analysoitavaksi, vaan heidän polkunsa käy kilpailijan kassan kautta?
MarkkinointiKollektiivi
27.11.2017
4
min lukuaika
Blogit
Vertaiskaupan data kertoo, mitä kuluttaja haluaa!
Kuluttajakäyttäytyminen on suhteellisen helposti selvitettävissä oleva asia - kunhan käytössä on oikeanlaiset työkalut. Lue lisää Tori.fi casesta!
MarkkinointiKollektiivi
21.11.2017
5
min lukuaika
Edellinen
11 / 11
Kategoriat
Blogit
Koulutukset
Podcast
Rekry
Tapahtumat
Uutiset
Video
Aiheet
Aamukahviseura
Asiakaskokemus
Asiakasymmärrys
B2B
Brändi
Budjetointi
Data
Digitaalinen markkinointi
Hakukoneoptimointi
Hinnoittelu
Insight
Inspiraatio
Jaksaminen ja hyvinvointi
Johtaminen
Kansainvälisyys
Kipinävuoro
Kohdentaminen
Koulutus
Kriisiviestintä
Kumppaniblogi
Lainsäädäntö
Luovuus
Mainonta
MarkkinointiMiks
MarkkinointiOpas
MarkkinointiTreffit
Markkinointiteknologia
Media
Mikä on tärkeää?
Mittaaminen ja tavoitteet
MoT
Myynti
Oppiminen
PR
Palkkaus
Podcast ja audio
Rekrytointi
Sisältömarkkinointi
Sosiaalinen media
Strategia
Suunnittelu
Tapahtuma
Teematilaisuus
Teknologia
Tekoäly
Televisio
Trendit
Tulevaisuus
Työelämä
Uutiset
Uutiskirjeet
Vaikuttajamarkkinointi
Vastuullisuus
Verkkokauppa
Verkkosivusto
Viestintä
Yhteistyö
Ympäristö
analytiikka
kasvumarkkinointi
kohderyhmäanalyysi
kumppanipodcast
sunnuntaibrunssi
LinkedIn
Facebook
Instagram
YouTube