Aihe:

Kipinävuoro

Blogit

Ahkeruus palkitaan - Productivity Awards

Lähes jokainen miettii joskus oman työnsä vaikutuksia, ja työn tuottavuus on yksi tärkeä mittari, kirjoittaa Henriikka Raussi MK Kipinävuorossa viedessään meidät mielikuvitusmatkalle Tuottavuusgaalaan, jossa palkitaan yhteiskunnan tukipilarit.
Blogit

Ei prosesseja prosessin vuoksi, vaan suunnitelmallisesti tuloksellisuutta seuraten

"Hyvin tehty prosessi palvelee niin pienen kuin suurenkin yrittäjän toimintaa", kirjoittaa Anni Ollikainen MK Kipinävuorossa, mutta muistuttaa samalla, että hyvin tehtyjenkin prosessien olemassa oloa ja järkevyyttä kannattaa kyseenalaistaa tasaisin väliajoin.
Blogit

Näin tuplaat myyntisi verkossa

Käsilläsi saattaa olla nopeita voittoja jos markkinointi on keskittynyt pelkästään uusien kävijöiden ja tunnettuuden kasvattamiseen, kirjoittaa Ida-Maria Tyyskä MK Kipinävuorossa ja avaa verkkokaupan myynnin kaavaa.
Blogit

Miksi näen tämän mainoksen?

"Huonosti targetoitu markkinointi ärsyttää ja voi tuottaa hallaa yritykselle tai brändille, joten on liiketoiminnallisestikin täysin perusteltua laittaa paukkuja parempaan kohdennukseen", kirjoittaa Katja M. Remes MK Kipinävuorossa ja kertoo, miksi huono kohdentaminen sai mehut väärään kurkkuun.
Blogit

Jos itse olisin pk-sektorin yrityksen markkinointijohtajan saappaissa

Markkinoinnin tekemisessä ei ole yhtä totuutta tai tietä, mitä pitkin kulkea, kirjoittaa Riku Seppälä MK Kipinävuorossa ja kertoo, mitä itse muuttaisi jos astuisi pk-sektorin markkinointijohtajan saappaisiin.
Blogit

Peruutuspeili sumussa

"Kun kuluttajakäyttäytyminen muuttuu, monen yrityksen mittarit heilahtavat", kirjoittaa Sanna Lyytinen MK Kipinävuorossa.
Blogit

Mitä White Lotus opetti meille markkinoinnista?

"Mielikuvien maalailu ja rohkea fiilisten herättely ei ole lainkaan turhaa" markkinoinnissa, kirjoittaa Henriikka Raussi MK Kipinävuorossa ja kehottaa hakemaan inspiraatiota esimerkiksi White Lotus-tv-sarjasta.
Blogit

Kuka näyttäisi mallia luovassa B2B-markkinoinnissa?

"Tutkimukset osoittavat, että emotionaaliset ja luovat markkinointikeinot vaikuttavat myös yritysostajiin, mutta käytännön esimerkkejä saisi näkyä enemmän", kirjoittaa Claudia Saarukka MK Kipinävuorossa.