MarkkinointiKollektiivi

Blogit

Asiakaskeskeisyys, brändi ja hyvä, ketterä yrityskulttuuri – kolminaisuusoppi jatkuvaan kasvuun

Minkä kulmakivien päälle olisi hyvä rakentaa kasvun pohja? Blogissa viisi lähtökohtaa kasvun pohjan luomiselle.
Podcast

MarkkinointiRadio 11: Antti Kallio & Martechin lyhyt oppimäärä

Millä tavalla martech-investointeja kannattaisi lähestyä? Dagmarin Antti Kallio raottaa meille markkinointiteknologioiden monenkirjavaa verhoa
Blogit

Reaaliaikainen silmänliikkeen seuranta palvelee myös luovaa suunnittelijaa

Teknologia mahdollistaa luovalle työlle aivan uusia mahdollisuuksia inspiroitua ja validoida omaa työtään. Inspiroidu blogista!
Podcast

MarkkinointiRadio 10: Sami Tenkanen & Radio eilen, tänään ja tulevaisuudessa

Jaksossa pureudutaan muun muassa keskustelemaan radion tulevaisuudesta markkinoinnin saralla
Podcast

MarkkinointiRadio 9: Tommi Laiho & Pohdintoja johtamisesta ja ihmisyyden isoimmat kysymykset

Jakson tarkoituksena oli puhua ihmisestä, insightista ja käyttäytymisen muutoksesta, mutta keskustelu ohjautuikin käsittelemään isoja kysymyksiä.
Blogit

Datavetoinen markkinointi on ihanaa - vielä kun dataa on

Miltä markkinoinnin ja datan mahdollisuudet näyttävät tulevaisuudessa, loppuuko data kesken? Lue ajatuksia aiheesta blogista
Podcast

MarkkinointiRadio 8: Jani Halme & Luovuus, Data ja Torjutuksi tulemisen pelko

Jakson vieraana ToinenPHD:n luova johtaja Jani Halme.
Podcast

MarkkinointiRadio 7: Jussi Piri & Yrityskulttuuri

Jakson vieraana (kohta) uunituore Wörksin toimitusjohtaja Jussi Piri.