MarkkinointiKollektiivi

Blogit

Markkinoinnin automaatio 2.0

Markkinoinnin automaatio herättää tunteita moneen. Usein sillä saatetaan tukahduttaa asiakas viestien paljoudella. Voisiko tehdä muutakin?
Blogit

Analogisen pelko

Printin ja digin suhteesta markkinoinnissa on puhuttu paljon. Onko printti kuollut? Lue ajatuksia tästä!
Blogit

Viisi askelta kohti markkinoinnin mittaamista - tänään, nyt ja heti

Mitä markkinoinnin mittaaminen todellisuudessa vaatii? Millaisilla toimenpiteillä markkinointi-investointien tuottavuutta parannetaan?
Blogit

Millainen kumppani sinä olet markkinoinnin ekosysteemissä?

Oikein valituilla yhteistyökumppaneilla on olennainen rooli tuloksellisen liiketoiminnan johtamisessa ja kehittämisessä. Lue aiheesta tästä!
Blogit

Ajatuksia markkinoinnista lapsiperheen näkökulmasta

Pohdintaa ruuhkavuosien arjesta MarkkinointiKollektiivin blogissa - pystytkö sinä samaistumaan havaintoihin? Lue ajatuksia tästä!
Video

Videokooste: Markkinoinnin ROI - Miten markkinoinnin tehoa mitataan?

Miten markkinoinnin tehoa mitataan? Yksi kuumimmista puheenaiheista MarkkinointiKollektiivin keskusteluissa on ollut markkinoinnin tuloksellisuuden (aka markkinoinnin ROI, ROMI) mittaaminen.
Blogit

Havaintoja markkinoinnista - ammattilaisen näkökulma sapattivapaalta

Miten suhtautua normaalina kuluttajana mainontaan ja markkinointiin kun on ollut noin läheisessä suhteessa sen kanssa?
Blogit

Teemmekö parempaa markkinointia, jos emme siiloudu?

Suomalaisyritysten markkinointibudjetit ovat liian alhaiset, markkinointia tehdään väärään aikaan tai digivimmassa unohtuu asiakas.