Max Söderholm (Leadfamly) pohtii kumppaniblogissa pelillistämistä ja oman datan merkitystä. Kuluttajien itsensä antama data on luotettavaa ja aitoa, ja sen avulla markkinoija voi luoda asiakkaalleen hyviä kokemuksia, jotka ajallaan johtavat kauppaan. Miten pelimekanismein voidaan kerätä merkityksellistä omaa dataa?
Samuli Hokkanen (Crasman) pohtii kumppaniblogissa verkkokaupan asiakaskokemuksen kilpailuetuja. Asiakaskokemuksen ymmärrys on yhä tärkeämpää ja erityisesti verkkokaupassa suurin yksittäinen, kilpailuetua tuova tekijä. Verkkokaupan asiakaskokemuksen purkaminen konkretiaksi auttaa hahmottamaan tärkeää asiaa. Millä tasolla teidän verkkokauppanne on ja miten asiakaskokemusta voi parantaa?
24.3.2022 MK tilaisuudessa selvitettiin, miten älykkään asiakasdatan avulla asiakaskokemuksesta tejhdään puhutteleva, osallistava ja sitouttava samalla kunnioittaen kasvavaa yksityisyyden tarvetta. Ilmoittaudu mukaan! Tilaisuuden mahdollistaa SAP.
MarkkinointiRadio selvittää, millaisista elementeistä Alkon palkittu ja ensiluokkainen asiakaskokemus syntyy. Miten asiakaskokemusta johdetaan ja miten onnistumista mitataan? Vastauksia antavat Sanna Puumalainen ja Tuula Sillanmäki Alkolta.
Marika Viherlaiho pohtii MK Kipinävuoro-blogissa hyvän sisältömarkkinointitekstin sisältöä ja rakennetta: "Hyvän tekstin suunnittelu lähtee ajattelemalla tekstin lukijaa."
Tuottavan tapahtuman kaava on podcast- sarja, jossa puhutaan monipuolisesti tapahtumista. Jaksoissa pureudutaan alan asiantuntijoiden kanssa tapahtumien arvontuotantoon niin osallistujien, sisällön kuin liiketoiminnan kasvattamisen näkökulmasta. Podcastsarja on MarkkinointiRadion ja merkityksellisiä kohtaamisia mahdollistavan Lyytin yhteistyö!
Jemmi Laaninen Leadoo Marketing Technologiesilta muistuttaa, että vaikka tunnet varmasti edustamasi yrityksen parhaiten, sinulla on hyvä käsitys olemassaolevasta asiakaskunnasta, ostamisen motiiveista ja erityisesti sen esteistä, et silti ole omaa kohderyhmääsi.