24.3.2022 MK tilaisuudessa selvitettiin, miten älykkään asiakasdatan avulla asiakaskokemuksesta tejhdään puhutteleva, osallistava ja sitouttava samalla kunnioittaen kasvavaa yksityisyyden tarvetta. Ilmoittaudu mukaan! Tilaisuuden mahdollistaa SAP.
MarkkinointiRadio selvittää, millaisista elementeistä Alkon palkittu ja ensiluokkainen asiakaskokemus syntyy. Miten asiakaskokemusta johdetaan ja miten onnistumista mitataan? Vastauksia antavat Sanna Puumalainen ja Tuula Sillanmäki Alkolta.
Marika Viherlaiho pohtii MK Kipinävuoro-blogissa hyvän sisältömarkkinointitekstin sisältöä ja rakennetta: "Hyvän tekstin suunnittelu lähtee ajattelemalla tekstin lukijaa."
Tuottavan tapahtuman kaava on podcast- sarja, jossa puhutaan monipuolisesti tapahtumista. Jaksoissa pureudutaan alan asiantuntijoiden kanssa tapahtumien arvontuotantoon niin osallistujien, sisällön kuin liiketoiminnan kasvattamisen näkökulmasta. Podcastsarja on MarkkinointiRadion ja merkityksellisiä kohtaamisia mahdollistavan Lyytin yhteistyö!
Jemmi Laaninen Leadoo Marketing Technologiesilta muistuttaa, että vaikka tunnet varmasti edustamasi yrityksen parhaiten, sinulla on hyvä käsitys olemassaolevasta asiakaskunnasta, ostamisen motiiveista ja erityisesti sen esteistä, et silti ole omaa kohderyhmääsi.
Ympäristö ja asiakkaiden tarpeet muuttuvat yhä nopeampaan tahtiin. Asiakkaat arvostavat entistä yksilöllisempiä ratkaisuja ja personoidumpaa mainontaa, jolloin myös mediamainontaa tulee kehittää vastaamaan näihin uusiin tarpeisiin. Clear Channelin Sara Riipinen tuo blogissa esille näkemyksiään kohderyhmälähtöisen mainonnan tulevaisuudesta.
Lokakuussa MarkkinointiKollektiivi haluaa kohdistaa katseesi markkinoinnin ja mainonnan yleisöön! Pohditko, miten tavoitat parhaiten oman kohderyhmäsi ja saat markkinoinnin tekemisellä aikaan teille relevantteja liidejä? Silloin tämä tilaisuus on juuri sinulle!