Millaisista kanavavalinnoista ja sisällöistä tuloksellinen B2B-markkinointi rakentuu? Katso tallenteelta, miten B2B-markkinointia tehdään tuloksellisesti ja tarkoituksenmukaisesti. Kuule millaisia vinkkejä alan asiantuntijat antavat erityisesti b2b-markkinoinnin kanavavalintoihin, sisältöjen strategiseen suunnitteluun ja testaamiseen sekä tavoitteiden kirkastamiseen.
MarkkinointiRadio saa vieraakseen Max Söderholmin Leadfamlylta. Jaksossa Maxin eteen tuodaan murrettavaksi myyttejä, joita pelillistämiseen markkinoinnissa liittyy.
Inbound, outbound.... Pois tieltä! Konversiot ovat ne, jotka näkyvät viivan alla. Mitä konversio tarkoittaa, miten konversioita optimoidaan ja miksi se on juuri se taito, jota markkinoija tarvitsee juuri nyt - näitä asioita käydään läpi MK Konversiot kuntoon -koulutuksessa. Nosta itsesi uudelle tasolle markkinoijana ja vaikuta aidosti siihen, mitä viivan alla näkyy.
Syyskuussa pureudutaan B2B-markkinointiin vastuullisuus-näkökulmasta. Tilaisuuden neljä puheenvuoroa tarjoavat ajatuksia herättäviä näkemyksiä ja konkreettisia esimerkkejä siitä, miten vastuullisuus nostetaan strategian ytimeen ja valjastetaan rakentamaan arvoa ja kasvua B2B-liiketoiminnassa. Vastuullisuus palvelu- ja tuotekehityksessä ja markkinointiviestinnässä ei heijastu ainoastaan organisaation omaan brändiin vaan parhaimmillaan tuottaa arvoa myös kumppanille. Onko vihreä B2B-markkinoinnin uusi musta?
Kumppanillamme Fonectalla on nyt auki neljä mielenkiintoista markkinoinnin paikkaa. Nyt avoinna olevissa positioissa sijoitutaan osaksi markkinointitiimiä, joka tekee talon sisällä monipuolisesti yhteistyötä esimerkiksi tuotetiimien sekä myynnin kanssa. Fonectalla kaikki osallistuvat liiketoiminnan kehittämiseen!
Miten B2B-markkinointia kannattaa mitata vuonna 2021? Entä miten johto ja muut tiimit vakuutetaan siitä, että digitaalinen ja asiakaskeskeinen markkinointi todella tuo tuloksia? Aiheuttaako tuotekeskeisyyden karistaminen päänsärkyä markkinointitiimin ulkopuolella? Miten raskaan teollisuuden osaaja Kalmar tekee B2B-markkinointia ja mittaamista käytännössä? Salesforcen Lars Schulman ja Kalmarin Maija Eklöf olivat vieraana MarkkinointiKollektiivin aamukahveilla, keskustelun kohokohdat ja tallenteen löydät MK Kumppaniblogista!