Markkinointiradiossa tartutaan kiinni Account Based Marketingiin, markkinoinnin ja myynnin yhteistyöhön, sekä complex sales-ympäristössä toimimiseen erityisesti B2B-markkinoinnissa.

Vieraaksi saapuu Jani Hovila Mavenfirstiltä. Janin kanssa keskustellaan muun muassa markkinoinnin vaikuttavuudesta ja mittaamisesta, kun kohderyhmänä on kourallinen asiakkaita. Mitä pitää ottaa huomioon, kun myyntisyklit voivat olla useamman vuoden mittaisia, ja millaisia välitavoitteita markkinoinnille kannattaa asettaa?

Markkinoinnin ja myynnin yhteispelin toimivuuteen Janilla on paljon konkreettisia vinkkejä. Jani muistuttaa myös markkinoinnin roolin kirkastamisen merkityksestä liiketoimintajohdolle. “Kannattaa puhua liiketoimintajohdon kieltä, ja käyttää sisäisessä vakuuttamisessa samoja työkaluja, joilla seuraa ulkoisenkin markkinoinnin onnistumista”, Jani huomauttaa.

Kuuntele jakso ja kerro mitä mieltä olit: 

Jatka MarkkinointiRadion muihin jaksoihin tästä.

MarkkinointiRadiota voit kuunnella Spotifyssa, SoundCloudissa ja Apple Podcastissa. Löydymme nyt myös Suplasta! Ota meidät seurantaan, niin saat uusimmat jaksot automaattisesti kuuntelulistallesi!

Julkaistu 
24.3.2022
Podcast
 -kategoriassa

Lisää 

Podcast

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.