Aihe:

Data

Podcast

MarkkinointiRadio 60: Teemu Suominen ja Saara Pietilä: Arvoa asiakasdatasta!

MarkkinointiRadiossa pureudutaan asiakasdatan äärelle, kun vieraiksi saapuvat Saara Pietilä ja Teemu Suominen Postilta.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE 10-11.11.2021 MK Teematilaisuudesta: Data ja luovuus

Maailman paras markkinointi rakennetaan rajattomasta luovuudesta, laadukkaasta datasta sekä näiden kahden juuri oikeanlaisesta yhdistelmästä. Luovuus on kiistämättä yksi tärkeimmistä onnistuneen markkinoinnin peruspilareista, mutta onnistuakseen se tarvitsee dataa näyttämään sille suuntaa ja antamaan tekemiselle oikeat tavoitteet, mittarit ja aikataulun. Ilmoittaudu nyt mukaan marraskuun teematilaisuuteen!
Blogit

Alustat ja ekosysteemit markkinoinnissa

Jussi Liimatainen pohtii blogissaan, mikäs merkitys alustoilla ja ekosysteemeillä on markkinoinnissa. Miten alustatalous muuttaa markkinoinnin markkinaa, miten markkinoinnin ekosysteemissä toimitaan, mikä pysyy ennallaan ja mikä muuttuu?
Tapahtumat

KATSO TALLENNE 12.10.2021 MK Teematilaisuudesta: Kuka, missä, milloin?

Lokakuussa MarkkinointiKollektiivi haluaa kohdistaa katseesi markkinoinnin ja mainonnan yleisöön! Pohditko, miten tavoitat parhaiten oman kohderyhmäsi ja saat markkinoinnin tekemisellä aikaan teille relevantteja liidejä? Silloin tämä tilaisuus on juuri sinulle!
Blogit

Pelillistämisellä kilpailuetua markkinointiin

Uuden markkinointitaktiikan omaksuminen voi tuottaa oppimista ja valtavia kasvu- sekä hyötymahdollisuuksia yrityksille. Markkinoijilla on kuitenkin haastena, että he priorisoivat jo aiemmin toimivaksi havaittua rajallisen käytettävissä olevan ajan vuoksi ja joskus myös riskin välttämiseksi. Muutosvauhdin yhä kiihtyessä, ja tämä yhdistettynä enemmän tekemiseen vähemmällä, ei liene mikään yllätys, että markkinoijat pidättäytyvät vanhoissa ja tutuissa toimintatavoissa. Tässä on ristiriita: rohkea markkinointi on varattu usein markkinointitoimistoille ja nopeasti muuttuville yrityksille, vaikka yrityksen eteenpäin viemiseksi millä tahansa toimialalla tarvitaan hyvä idea sekä kyky testata ideaa käytännössä.
Rekry

*Haku päättynyt* MK REKRY: Myyntijohtaja Kuntokaupalle (Tampere)

Oletko kunnianhimoinen, dataohjautuva ja kehittymishaluinen modernin myynnin ja markkinoinnin taitaja, ja etsit nyt työpaikkaa, jossa voit laittaa kaiken potentiaalisi peliin? Haluatko jättää jälkesi ihmisten hyvinvointia edistävän, vahvasti kasvavan monikanavaisen urheilukaupan kehityskaareen? Jos tunnistat itsesi tästä, niin lue eteenpäin! 
Rekry

*Haku päättynyt* Avoin työpaikka: Kumppanimme Fiksuruoka.fi kasvattaa markkinointitiimiään neljällä uudella osaajalla! (Espoo)

Kumppanimme Fiksuruoka.fi hakee vahvistusta markkinointitiimiinsä, tarkoituksena on yhä kasvattaa yhtä Suomen vastuullisimmista ja nopeiten kasvavista kuluttajabrändeistä! Tavoitteena on löytää kokonaisuudessaan noin 15 uutta työkaveria Fiksuruoka.fi:n mahtavaan porukkaan vielä kesän aikana! Nyt olisi tarjolla niitä kuuluisia hyviä hommia!
Rekry

*Haku päättynyt* Tutustu ja hae: kumppanillamme Fonectalla on nyt auki neljä mielenkiintoista markkinoinnin paikkaa!

Kumppanillamme Fonectalla on nyt auki neljä mielenkiintoista markkinoinnin paikkaa. Nyt avoinna olevissa positioissa sijoitutaan osaksi markkinointitiimiä, joka tekee talon sisällä monipuolisesti yhteistyötä esimerkiksi tuotetiimien sekä myynnin kanssa. Fonectalla kaikki osallistuvat liiketoiminnan kehittämiseen!