Milloin: 19.10.2022 klo 9-12
Missä: Workery+ Vallilan tiloissa (Sturenkatu 16), Helsinki
Hyvä tietää: Tämä läsnätilaisuus on osallistujille veloitukseton. Tarjolla aamupala ja lounas.

Miten päivittäisen viestitulvan keskellä saa huomion oman brändin viestille? Kuinka tehdä sisältöjä, joiden parissa kohderyhmä todella viihtyy - ja joiden kautta kasvatetaan relevanttia asiakasdataa? Millaisin keinoin parantaa asiakasuskollisuutta ja kasvattaa liidimääriä aina myyntiin saakka?  

MarkkinointiKollektiivi ja Leadfamly kutsuvat sinut mukaan aamupäivätilaisuuteen, joka oivalluttaa, kuinka pelillistämisen keinoin voidaan lietsoa markkinointia parempiin tuloksiin.Tilaisuus koostuu inspiroivista puheenvuoroista, innostavista caseista, työpajatyöskentelystä sekä verkostoitumisesta.

Lue lisää ja ilmoittaudu heti mukaan - paikkoja on rajoitetusti!

<< ILMOITTAUDU MUKAAN LYYTISTÄ >>

Tilaisuuden puheenvuorot:

Sitouta yleisösi ja paranna konversiota pelillistämällä sisältöjä

Pelimekaniikat tarjoavat erinomaisen tilaisuuden saada yleisö viettämään aikaa organisaatiosi sisältöjen parissa. Max Söderholm (Leadfamly) kertoo puheenvuorossaan, miten pelillistämisen keinoin markkinoinnin tehoa voidaan parantaa, ja mitä pitää ottaa huomioon hyödynnettäessä pelimekaniikkoja markkinoinnissa. Tarjolla runsaasti case-esimerkkejä.

Case Kesko: Pelillistäminen osana markkinoinnin työkalupakkia

Pelillistämisellä on iso rooli Keskon markkinointistrategiassa. Johanna Ekholm (Kesko) kertoo puheenvuorossaan, miten Kesko on hyödyntänyt pelillistämisen mahdollisuuksia markkinoinnissaan ja millaisin tuloksin.  

TOP 8 strategiset pelillistämisen vinkit käyttöösi -työpaja

Max Söderholm (Leadfamly) ja Anne Lahtinen (Leadfamly) vinkkaavat tärkeimmät pelillistämisen strategiat kasvattamaan markkinoinnin tuloksia. Työpajassa opitaan eri pelimekaniikat, joiden avulla voidaan vahvistaa asiakasuskollisuutta, sitouttaa yleisöjä sekä buustata liidimääriä ja myyntiä, ja saadaan inspiraatiota miten hyödyntää niitä omassa liiketoiminnassa.

Ajatuksiaan jakamassa:

  • Max Söderholm, Country Manager, Leadfamly Finland
  • Johanna Ekholm, Senior Manager, Own Media, Kesko
  • Anne Lahtinen, Customer Success Manager, Leadfamly Finland

Iltapäivän aikataulu:

  • 09:00 Aamupalaa ja vapaata verkostoitumista
  • 09:30 Tilaisuuden avaus
  • Puheenvuorot ja työpaja
  • Klo 11:30 Tilaisuus päättyy
  • Lounasta ja vapaata verkostoitumista

Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tilaisuutta.

Tilaisuuden tuottaa MarkkinointiKollektiivi. Tilaisuuden mahdollistaa Leadfamly. Tilaisuus on osallistujille maksuton.

<< ILMOITTAUDU MUKAAN LYYTISTÄ >>

Julkaistu 
22.9.2022
Tapahtumat
 -kategoriassa

Lisää 

Tapahtumat

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.