Miten tehdä sisältöä, joka näkyy ja tulee huomatuksi? Miten nivoa oma ja ostettu näkyvyys toisiinsa? Kuinka olla hereillä hetkissä, joissa ansaittu näkyvyys on mahdollista? Mitä apua omasta datasta tai päivän lööpeistä on oman organisaation näkyvyyden haasteita taklatessa?
KATSO TALLENNE: Mikä on natiivimainonnan rooli digimarkkinoinnin strategiassa, ja miten natiivimainonta otetaan osaksi digimarkkinoinnin kokonaisuutta? Tässä MarkkinointiKollektiivin ja Readpeakin tilaisuudessa on tarjolla havainnollistavien case-esimerkkien kautta parhaat vinkit natiivimainonnan suunnitteluun ja toteutukseen
"Säännöllisen viestinnän avulla luodaan luottamukseen perustuva asiakassuhde, mutta sanojen vastineeksi on oltava myös tekoja ja näyttöjä siitä, että yritys on asiakkaan luottamuksen arvoinen", pohtii Marika Viherlaiho sisältöstrategiaa käsittelevässä MK Kipinävuoro-blogissaan.