Tämän tilaisuuden puheenvuorojen kautta syvennytään pohtimaan markkinoinnin roolia strategian vahvana toteuttajana, kuinka liiketoimintastrategiaa tukeva ja erottuva brändipositio luodaan, vaikuttavatko teknologiavalinnat strategiaan ja miten markkinoinnin projektikohtaisten avainlukujen seuranta mahdollistaa kasvua tukevan ennakoimisen.
Kaikki johtoryhmät ovat joutuneet saman kysymyksen eteen: miten pidämme liiketoiminnan pyörät pyörimässä, kun samalla täytyy aktiivisesti uudistua ja jopa kannibalisoida vanhaa bisnestä uuden tieltä? Miten yritysvastuusääntelyn muutokset vaikuttavat markkinointiin ja viestintään? Kuinka kestävällä liiketoiminnalla ja asiakasymmärryksellä voidaan vahvistaa brändin edelläkävijyyttä?
Haluatko kehittää B2B-liiketoimintaasi myynnin ja markkinoinnin yhteispelillä ja strategisella kasvumarkkinoinnilla? Selvitetään yhdessä, miten joskus kompleksinenkin B2B-toimintaympäristö aukeaa yhteisellä näkemyksellä ja suunnalla.
Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa haetaan vauhtia vaikuttavaan markkinointiin! Puheenvuoroissa avataan oppeja liiketoimintaa vauhdittaneista markkinointiteoista ja markkinoinnin ammattilaisista niiden takana.
MarkkinointiKollektiivi toteutti syksyllä 2023 markkinointialan suuren hyvinvointikyselyn. Nyt tulokset ovat valmistuneet ja haluamme jakaa ne kanssasi!
Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa kuulet sosiaalisen median tuoreimmista tutkimustuloksista ja suomalaisen sosiaalisen median käytön erityispiirteistä. Saat oman työsi tueksi monipuolisia esimerkkejä ja herätteitä sosiaalisen median parissa päivittäin työskenteleviltä asiantuntijoilta.
Tule katkaisemaan marraskuun harmaus, tapaamaan kollegoita ja inspiroitumaan myynnin ja markkinoinnin ajankohtaisista teemoista! MarkkinointiKollektiivi ja MyyntiKollektiivi yhdessä kutsuvat sinut ikuiseen kesään, lämpimälle valkoiselle hiekalle, Biitsi.fi-tiloissa järjestettävään Myynnin ja markkinoinnin yhteinen suunta 2024 -tilaisuuteen.
Osana MarkkinointiKollektiivin Onnistunutta markkinointia- tilaisuutta (7.6.2023) jaettiin jo kuudennen kerran kollegiaalinen MK Vuoden Paras -tunnustus. Vuoden Paras-shortlistalla kisasi neljä huomiota herättänyttä markkinointitekoa, joista MarkkinointiKollektiivin yhteisön jäsenet äänestivät voittajaksi monia koskettaneen Aamu Säätiön "Poista tämä mainos"-markkinointiteon.