uhtikuussa halusimme herätellä ajatuksia yhdestä markkinoinnin perimmäisestä tehtävästä. Halusimme haastaa pohtimaan millä keinoin, miten johdettuna ja kuinka toteutettuna kasvua markkinoinnilla tehdään. Kasvu – unohtuiko markkinoinnilta sen tärkein tehtävä? – tapahtuma toteutettiin MTV:n mahdollistamana, ja toteutettiin virtuaalisena ympäri Suomen. Miten tehdään kasvua markkinoinnilla, millaisia markkinoinnilla saavutettuja yritysten kasvutarinoita on olemassa? Kohdentavatko suomalaiset markkinoijat omia toimiaan liiaksi vai pitäisikö heidän hyödyntää enemmän massamarkkinointia kasvun ajurina? Otimme näistä asioista selvää ja kuulimme teemaan liittyviä ajatuksia MTV:ltä, Wörksiltä, AdLaunchilta ja Vepsäläiseltä. Puhujina tapahtumassamme olivat:
- Nina Eriksson, MTV (alkaen kohdasta 9:15)
- Joel Hypén, AdLaunch (alkaen kohdasta 30:40)
- Jussi Piri, Wörks (alkaen kohdasta 1:07:00)
- Jussi Lindholm, Vepsäläinen (alkaen kohdasta 1:37:10)
Tapahtuman juonsi MarkkinointiKollektiivin Marica Thorén.
"Hyvä sisältö ja mielenkiintoiset puheenvuorot. Antoi paljon ajatuksia ja ideoita omaan työhön." "Herätti ajatuksia ja vahvisti paljon vanhoja omia arvoja markkinoinnissa. :) Kiitos!" "Konkreettisia keissejä, joissa palattiin perusasioiden äärelle - miten kasvua luodaan? Helposti aina jää miettimään digipuolta, niin tämä oli hyvä muistutus kokonaisuudesta."
Katso tallenne tästä.