Markkinoija, ymmärrätkö asiakkaan elinkaaren arvon markkinoinnissa?

Vieraana Sami Lehmus (Lehmus)

Kaikki mitä voidaan myydä verkossa, tullaan myymään verkossa. Oletko sinä ja yrityksesi siihen valmiina? Mitä vaikutuksia osto- ja myyntitapojen muutoksella on markkinointiin ja analytiikkaan? Miksi asiakkaan elinkaaren arvo on tärkein mittari markkinoinnissa ja analytiikassa, ja miten tätä tietoa voidaan hyödyntää eri kokoisissa yrityksissä?

MK Aamukahviseurassa Sami Lehmus (Fonecta) antaa vastauksia yllä oleviin kysymyksiin. Sami antaa konkreettisia vinkkejä markkinoinnin mittaamiseen esimerkkicasejen avulla, ja kertoo, miten mittaaminen ulotetaan monikanavaiseksi myös digitaalisen toimintakentän ulkopuolelle.

Puolituntisen aikana käsittelemme ainakin seuraavia teemoja: 

  • Miksi kaikenkokoisten yritysten tulisi ymmärtää asiakkaidensa elinkaaren arvo?
  • Mitkä ovat parhaat työkalut mittaamiseen ja analytiikkaan verkkokaupassa?
  • Miten asiakkaan elinkaaren arvoa hyödynnetään markkinoinnissa, ja miten sitä mitataan?

<< Voit katsoa tallenteen myös täältä >>

MK Aamukahviseura on MarkkinointiKollektiivin tuotannon juontama virtuaalinen aamukahvihetki, jossa jaetaan inspiraatiota vaihtuvien vieraiden kanssa kaikille markkinoinnin asiantuntijoillle. Tarjolla on rentoa keskustelua markkinoinnin alan ajankohtaisuuksista, aiheista ja ilmiöistä. Katso aiempien vierailujen tallenteet ja tutustu konseptiin.

Julkaistu 
16.5.2023
Tapahtumat
 -kategoriassa

Lisää 

Tapahtumat

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.