Liiketoiminnan kasvun kannalta markkinoinnin ja myynnin yhteistyö on korvaamattoman tärkeää. MarkkinointiKollektiivin teematilaisuudessa selvitetään, miten markkinointi ja myynti saavat parhaan tuen toisistaan.

  • Milloin: Keskiviikkona 16.2.2022 klo 14-16
  • Missä: Virtuaalitilaisuutena verkossa
  • Hyvä tietää: Tilaisuus on kaikille avoin ja veloitukseton

Tule kuulemaan kuinka edistynyttä analytiikkaa ja -dataa voidaan hyödyntää markkinoinnin ja myynnin yhteistyön strategisessa kehittämisessä. Selvitetään yhdessä, miten myynti saadaan innostumaan markkinoinnista ja puhutaan myös palkoista: vertaillaan myynnin ja markkinoinnin ansiotasoa, ja kuullaan miten oma palkkamme vertautuu kollegoihin.

KATSO TALLENNE TÄÄLLÄ!

Tilaisuuden puheenvuorot:

Osoita markkinoinnin myynnilliset vaikutukset ja saa myynti innostumaan

Markkinoinnin myynnillisten vaikutusten osoittaminen on elinehto. Jani Hovila (Mavenfirst) tulee kertomaan, miten tämä tehdään, ja kuinka myynnin saa innostumaan markkinoinnista. Jani jakaa puheenvuorossaan kokemuksen tuomat vinkit markkinoinnin myynnillisestä tuesta, etenkin niin kutsutussa complex sale-ympäristössä, jossa ostoprosessit ovat pitkiä ja päätöksentekijöitä on useita.

Analytiikkadatalla lisää tuloksia myyntiin ja markkinointiin

Jarkko Niemelä ja Vilma Järvinen (Quru) avaavat puheenvuorossaan mahdollisuuksia, joita edistynyt analytiikkadata tarjoaa myynnin ja markkinoinnin strategiseen suunnitteluun ja kehittämiseen. Luvassa on useita havainnollistavia case-esimerkkejä.

Markkinoinnin ja myynnin palkkatutkimuksen löydöksiä

Markkinoinnin ja myynnin palkkatasosta avoimesta kertominen edesauttaa palkkatasa-arvon ja työelämän yhdenvertaisuuden toteutumista. Marko Hovinmäki (Myynnin ja Markkinoinnin Ammattilaiset MMA) ja Mikko Kaitanen (Aula Research) kertovat MMA:n uuden palkkatutkimuksen tuloksista. Pääsemme vertailemaan myynnin ja markkinoinnin palkkoja ja kuulemaan, miten oma palkka vertautuu kollegoihin.

Data ja järjestelmät yhdistävät markkinoinnin ja myynnin  

Markkinoinnin ja myynnin onnistumisten taustalla on vankka asiakastieto ja -ymmärrys. Timo Häkkinen (Micromedia) tulee kertomaan meille, miten data ja järjestelmät vauhdittavat liiketoiminnan kasvua, auttaen markkinointia ja myyntiä puhaltamaan samaan hiileen. Case-esimerkkien kautta saamme nähdä, miten järjestelmissä piilotteleva asiakasymmärrys viedään markkinoinnin ja myynnin keskiöön ja kasvun ajuriksi.

Ajatuksiaan jakamassa:

  • Jarkko Niemelä (Quru)
  • Vilma Järvinen (Quru)
  • Marko Hovinmäki (Myynnin ja Markkinoinnin Ammattilaiset MMA)
  • Mikko Kaitanen (Aula Research)
  • Jani Hovila (Mavenfirst)
  • Timo Häkkinen (Micromedia)

Iltapäivän aikataulu:

  • Klo 13.00 -13.30 MarkinointiTreffit
  • Klo 14:00 Teematilaisuuden avaus
  • Puheenvuorot ja keskustelua
  • Klo 16:00 Tilaisuus päättyy

Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tilaisuutta.Tilaisuuden tuottaa MarkkinointiKollektiivi. Tilaisuuden mahdollistavat Quru, Mavenfirst, Markkinoinnin ja Myynnin Ammattilaiset MMA ja Micromedia.

Tilaisuus on osallistujille maksuton ja kaikille avoin.  

KATSO TALLENNE TÄÄLLÄ!

--------------

Vuoropuhelua ja verkostoitumista tarjolla MarkkinointiTreffeillä

Kutsumme sokkotreffeille markkinoinnin alan ammattilaisia. Tutustutaan ja jutellaan! Tule tapaamaan kollegoita rennoissa merkeissä, MarkkinointiKollektiivin tuotanto käynnistää MarkkinointiTreffit!

"Todella tervetullut tapahtuma tähän eristyneeseen arkeen! Keskustelu soljui ja kaikki oli reippaasti ja hyvällä fiiliksellä mukana." - MarkkinointiTreffeiltä saatu palaute

Toivomme, että MarkkinointiTreffit tuovat sinulle uusia ajatuksia, virtaa ja kontakteja!

Voit ilmoittautua MarkkinointiTreffeille tilaisuuteen ilmoittautumisen yhteydessä.)

Julkaistu 
20.1.2022
Tapahtumat
 -kategoriassa

Lisää 

Tapahtumat

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.