T

avoitat pelaamisesta kiinnostuneen vaikeasti tavoitettavan nuorisokohderyhmän, kun ymmärrät:

🎯esportsia ja pelaamista globaalina trendinä
🎯millaista kilpapelaamisen seuraajakunta on
🎯esportsia ja pelaamista meillä ja maailmalla
🎯miten muut brändit ovat pelaamisesta hyötyneet.

Katso tallenne tapahtumasta, jossa otetaan selvää kuinka markkinoinnilla voidaan kääntää yhden maailman suurimman viihteen muodon, pelaamisen, valtavat seuraajamäärät kasvun ajuriksi. Pelaamisen maailmassa liikkuu mittavat määrät rahaa ja pelaamiseen käytetään paljon aikaa, korostuneesti etenkin nuorisokohdeyhmässä.

Tässä tilaisuudessa Niklas Segercrantz (Telia) avaa mistä pelaamisen ilmiössä on kyse, ja auttaa ymmärtämään mitä esports on. Saat kuulla millaisia kohderyhmiä pelaamisen ympärillä on, mikä on heille tärkeää ja kuinka heihin voi vaikuttaa. Katri Martin (Assembly) valottaa Suomen johtavan digitaaliseen kulttuurin keskittyneen tuotantoyhtiön kautta pelaamisen markkinaa erityisesti Suomessa. Kuulet, millaisia kilpapelaamisen massatapahtumia ja tuotantoja kotimaassamme pyöritetään.

Kaj Kiertonen (Santander) jakaa Santanderin opit siitä, kuinka brändi on ottanut pelaamisen areenat haltuun osana omaa markkinointiaan. Juha Lahti (Assembly) avaa jo pitkään pelaamisen kautta kasvua rakentaneen Redbullin casen.

Tilaisuudessa ajatuksiaan ovat jakamassa:
Niklas Segercrantz – Telia
Katri Martin ja Juha Lahti – Assembly
Kaj Kiertonen – Santander

Tilaisuuden järjestää MarkkinointiKollektiivi.
Tilaisuuden mahdollistavat Telia ja Assembly.

Miksi tapahtuman tallenne kannattaa katsoa? Tapahtuma keräsi loistopalautteet:

“Esportsin maailma avautui, valtava potentiaali markkinoijan näkökulmasta!”
“Esports on kiinnostanut, sillä lähipiirissä on kilpapelaajia sekä tiiviisti esportsin parissa aikaansa viettäviä. Eri pelaaja”hubien” kanssa keskustelleena pääsee hyvin perille skenestä, mutta sen mahdollisuudet markkinoijalle ovat jääneet uupumaan - esimerkiksi kohderyhmistä, esimerkkicaseista tai markkinoinnin tehosta ei ole näillä verkostoilla ollut tietoa, ja tämänpäiväinen vastasi tarpeeseen mainiosti. Telian tutkimusdata oli todella mielenkiintoista, ja kaikki puhujat täyttä timanttia. Kiitos MK tarttumisesta erittäin ajankohtaiseen ja kutkuttavaan aiheeseen!”
“Hyvä kiinnostava setti, kiitos!"
“Hyvät case-esimerkit, konkretiaa ja faktaa.”

Julkaistu 
10.2.2021
Tapahtumat
 -kategoriassa

Lisää 

Tapahtumat

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.