K] Teematilaisuus: TYÖNANTAJAMIELIKUVA 2021- Markkinointi vs. todellisuus? -Milloin: Keskiviikkona 9.12.2020 klo 14.00-16.30Missä: Virtuaalitilaisuutena verkossaILMOITTAUDU HETI MUKAAN >>🔹 Pohditko kuinka lähtisit rakentamaan työnantajamielikuvaa, ja miten siitä kannattaisi viestiä?🔹 Haluatko saada ensi vuonna tiimiisi alan parhaimmat tekijät?🔹 Mietitkö, mitä tämän päivän asiantuntijat arvostavat työnantajassaan?🔹 Oletko kahden vaiheilla siitä, kannattaako työnantajamielikuvamarkkinointiin panostaa tällä hetkellä? Hyvä, silloin tämä tilaisuus on juuri sinulle tarkoitettu! TYÖNANTAJAMIELIKUVA 2021 - markkinointi vs. todellisuus - MarkkinointiKollektiivin teematilaisuudessa käydään läpi työnantajamielikuvan rakentumista ja rakentamista, sen markkinointia, ja markkinoinnin linkitystä todellisuuteen!Saat tutkimustietoa siitä, miten markkinoinnin alan ammattilaiset voivat - mitä he ajattelevat työstään, alan töiden muutoksesta sekä tasa-arvosta alalla. Kuulet myös, miten sisäisen viestinnän ja sisältä ulospäin tehtävän markkinoinnin avulla on systemaattisesti rakennettu maamme parhaaksi valittua työpaikkaa. Hanne-Mari Miskala (Aava & Bang) on henkilöstöjohtajan urallaan ollut mukana rakentamassa Suomen parasta työpaikkaa. Great Place to Work 2020 -kilpailun pienten yritysten sarjan hallitsevalta mestarilta saadaan kuulla ajatuksia siitä, millainen rooli sisäisellä viestinnällä ja ulospäin tehtävällä markkinoinnilla on maamme parhaan työpaikan kokonaisuudessa.Murskataan stereotypiat markkinoinnin ja myynnin arjesta! Mitkä ovat tällä hetkellä tärkeimmät tekijät tulevaisuuden työnantajan valinnassa? Kuinka tärkeänä ammattilainen pitää työnantajan vastuullisuutta? Entä miten tyytyväisiä markkinoinnin ja myynnin ammattilaiset ovat nyt omaan työhönsä? Olli-Juhani Piri (Myynnin ja Markkinoinnin ammattilaiset MMA) tuo nähtäville tuoreita tuloksia Myynti & Markkinointi 2020 Barometrista.Vesa Vilenius (Monster) näkee ja kuulee arjessaan monien erilaisten organisaatioiden tarinoita, kun työntekijät jakavat kokemuksiaan työpaikoistaan Tunto-palvelun avulla. Työntekijäkokemus on tullut läpinäkyvymmäksi kuin koskaan. Työnantajamielikuvamarkkinointi eli mahdollista uutta renesanssia ennen koronaa. Jesse toivoo, että nyt tiukkojen säästöjen ja paineiden alla asiasta ei leikattaisi - nyt jos koskaan työntekijöihin tulisi panostaa - ja se on työnantajamielikuvamarkkinointia parhaimmillaan.Yhteisessä keskustelussa pohditaan, tarvitseeko työnantajamielikuvamarkkinointiin panostaa nyt kun meneillään on työnantajan markkinat? Tilaisuudessa ajatuksiaan ovat jakamassa:Hanne-Mari Miskala, Aava & BangOlli-Juhani Piri, MMAVesa Vilenius, Monster Tilaisuuden aikataulu:14.00 Tilaisuus alkaa14.05 Puheenvuorot alkavat16.30 Tilaisuus päättyy viimeistään Tilaisuus on osallistujille maksuton. Tilaisuuden järjestää MarkkinointiKollektiivi.Tilaisuuden mahdollistavat Aava & Bang, MMA ja Monster.Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua ja tarkentua vielä ennen tapahtumaa.ILMOITTAUDU MUKAAN!