MarkkinointiKollektiivi

Tapahtumat

KATSO TALLENNE: B2B-markkinointi nyt - tilaisuus 20.9.2023

Kuinka rakennetaan holistinen asiakaskokemus b2b-myynnin ja -markkinoinnin yhteistyönä? Miten vastuullisuusviestintä tuodaan saumattomaksi osaksi b2b-brändin rakentamista? Millä keinoilla voitetaan kiireisen b2b-päättäjän aika omalle sisällölle ja viestille? Kuinka b2b-markkinoija onnistuisi pääsemään irti yksin suorittamisen harhasta?
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 5.9.2023: Analytiikalla ja asiakasymmärryksellä parempi ote markkinasta

“Suomessa vain kourallinen yrityksiä on tehnyt markkinoinnista menestyksekkään prosessin”, toteaa Olli Saarinen, ja viittaa analytiikan ja asiakasymmärryksen hyödyntämiseen markkinoinnissa. ‍Mikä yhdistää markkinoinnin menestyksekkäitä prosesseja - ja mitä jokainen markkinoija voi näistä ottaa opiksi omaan työnsä? Millaisia välineitä organisaatioilla ja markkinoijilla tulisi olla, kun markkinoinnin tuloksia halutaan parantaa? 
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 29.8.2023: Millaista on moderni ja datalähtöinen PR?

Aamukahviseura saa vieraakseen Noora Rahusen, joka johdattelee viestinnän ja markkinoinnin ammattilaiset tämän päivän PR:n maailmaan.
Tapahtumat

*Tilaisuus on päättynyt* Millainen on markkinoinnin tulevaisuus? / Helsinki 13.9.2023

MarkkinointiKollektiivin livetilaisuudessa kurkistetaan markkinoijan ja markkinoinnin tulevaisuuteen kasvumarkkinoinnin, kilpailukyvyn ja tasa-arvon näkökulmista. Selvitetään yhdessä, miten työskentelytapojen uudistaminen ja kasvumarkkinoinnin tuomat mahdollisuudet näkyvät markkinoijan työpöydällä. Entä pysyykö alan palkkakehitys mukana työnkuvan jatkuvassa murroksessa?
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 22.8.2023: Sukupolvi Z – millainen se on oikeasti?

Aamukahviseurassa tietoa markkinoijalle sukupolvi-Z:sta. Kun puhutaan sukupolvi Z:sta, puhutaan 740 000 suomalaisesta tulevaisuuden päättäjästä, joiden kulutuskäyttäytymistä ja arvo- sekä asennemaailmaa käydään läpi tutkimustulosten kautta. Mitä markkinoijan on hyvä tietää tästä nuoresta ikäryhmästä? Millainen on heidän asenne- ja arvomaailmansa? Millaisia segmenttejä ryhmän sisältä löytyy? 
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 15.8.2023: Miksi osoitteetonta suoramainontaa ei tule unohtaa?

MK Aamukahviseurassa aiheena osoitteeton suoramainonta. Vieraina Teemu Kivijärvi (Järvenpään Lähiapteekki) ja Saara Pietilä (Posti).
Blogit

Oma tekstisi MarkkinointiKollektiivin Kipinävuoro-blogiin

Julkaisemme mielellämme ajatuksesi ja mietteesi MarkkinointiKollektiivin Kipinävuoro -blogissa. Kyseessä on MarkkinointiKollektiivin yhteisön jäsenten yhteinen ajatustenjakoalusta: haluamme nostaa esille erilaisia näkemyksiä ja havaintoja markkinoinnista. Annetaan tiedon liikkua ja jaetaan inspiraatiota toinen toisillemme!