MarkkinointiKollektiivi

Blogit

Oletko tunteeton vai mikä tässä markkinointiviestinnässä oikein mättää?

Turvalliset termit, kuten näyttökerrat, z-sukupolvi ja kanavastrategia luovat illuusion hallinnasta ja ymmärryksestä. Ne antavat meille tunteen, että olemme analyyttisiä ja strategisia. Mutta todellisuudessa ne usein peittävät alleen pelkomme kohdata ihmisten aitoja tunteita. Pelkäämme ehkä olla liian tunteellisia, liian haavoittuvia tai jopa liian 'pullapehmiksiä' bisnesmaailmassa. Kuitenkin juuri siellä, tunteiden syvyyksissä, piilee se todellinen ydin, joka sitouttaa ihmiset brändiin.
Uutiset

HR-ammattilaisten vaikutus työelämän toimivuuteen ja hyvinvointiin on valtava - MK Tuotannot laajentaa toimintaansa HRKollektiivilla

HR-ammattilaisten vaikutus työelämän toimivuuteen ja hyvinvointiin on valtava. HR-alan ammattilaiset tarvitsevat oman yhteisönsä, jonka kautta ponnistaa rakentamaan tulevaisuuden työelämää, joka on mahdollistava, rohkeasti reilu ja vastakkainasettelusta vapaa. MK Tuotannot Oy – MarkkinointiKollektiivin ja MyyntiKollektiivin taustalla toimiva yhteisöosaaja – laajentaa toimintaansa myös HR-ammattilaisille.
Podcast

MR Sunnuntaibrunssi #18 Kati Saari - yrityslaivojen luotsi haasteellisilla vesillä

Kati on kolunnut urallaan läpi niin mainos- ja viestintätoimistot, Stockmannin hullut päivät kuin espanjalaisen yrityskulttuurinkin. Viimeisimpänä päättyi pesti Tam-Silkin toimitusjohtajana. Mukaan näistä pesteistä on tarttunut monialaista ymmärrystä markkinoinnin lisäksi yritysten muutosjohtamisesta ja hallitusryhmätyöskentelystä.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE 21.5.2025: Tuntuvaa ja toimivaa sisältömarkkinointia

Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa kuullaan sisältömarkkinoinnin ammattilaisten vinkkejä sisältöihin, jotka toimivat kanavariippumattomasti, kestävät aikaa ja todella puhuttelevat kohderyhmäänsä.
Blogit

Hyvä asiakaskokemus ei synny sattumalta

Mitä enemmän asiakaskokemus tuottaa arvoa asiakkaalle, sitä enemmän se kasvattaa myös yrityksen arvoa. Erottuva ja onnistunut kokemus ei vain tyydytä asiakasta hetkellisesti, vaan se sitouttaa, vahvistaa suhdetta ja rakentaa brändiä pitkäjänteisesti.
Tapahtumat

WATCH THE RECORDING: MK Aamukahviseura 29.4.2025: Understanding campaign performance – how to optimize reach in the siloed digital media landscape, guest speaker Niels Skovmand (AudienceProject)

The fragmented media landscape challenges advertisers’ ability to get a proper overview of their digital campaigns performance. There are more channels than ever before, more ads than ever before, but harder to keep track of what is actually working. In this MK Aamukahviseura our guest speaker Niels Skovmand (AudienceProject) talks about cross-media measurement, and raises the question: Are you spending your media budget wisely?
Podcast

MR Sunnuntaibrunssi #17 Lauri Vassinen - luovan suunnittelun moniottelija

Lauri haki työelämään vauhtia San Franciscosta, soitti töitä väärästä mainostoimistosta ja loppu onkin historiaa. Skeittaavasta graafikosta kasvoi palkittu suunnittelija, yritysten perustaja ja kansainvälinen luova toimitusjohtaja.
Blogit

The Future of Marketing: Empowering organisations to create on-brand content at scale

Today, visual communication is the language of business. From sales decks and social posts to internal comms and customer touchpoints, every piece of content tells a brand story. And with 77% of business leaders recognising its impact on organisational performance, according to our latest Visual Economy report, the importance of clear, consistent, and compelling visuals has never been more evident.