"Tehokkaimmillaan kohtaamispisteet ovat silloin, kun yritys pääsee sitouttamaan kohtaamispisteissä asiakkaan tunnetasolla", kirjoittaa Siiri Akrenius (Markkinointitoimisto WDS) ja kertoo, mitä ainakin brändien tulisi muistaa tarkistaa säännöllisin väliajoin.
MK Aamukahviseurassa vieraana Katri Tanni (Differo), joka jakaa ajatuksia B2B-markkinoinnin muutoksesta. Katri antaa vinkit nykyaikaisen B2B-ostopolun rakentamiseen ja kertoo miten asiakasta tuetaan ostopolun jokaisessa vaiheessa. Kuulemme myös, mitkä tekijät vaikuttavat lopulta ostopäätökseen.
"ChatGPT:n julkaisusta ei ole kulunut vielä edes puolta vuotta, ja jo nyt tekoäly tukee digimarkkinoijien ja sisällöntuottajien työtä ennen näkemättömällä tavalla", kirjoittaa Suvi Wulff MK Kipinävuorossa, ja antaa vinkit, miten hyödyntää tekoälyä omaan sisällöntuotantoon.
Kumppanimme Ocean Outdoor etsii Helsingin toimistolleen uutta Head of Salesia! Tässä roolissa vastaat Suomen myynnistä sekä toimit tiiminvetäjänä neljän hengen myyntitiimille. Lue tarkemmin, mistä on kyse, ja käy ensimmäinen haastattelukierros minuutissa rekrybottimme kanssa.
MK Aamukahviseurassa vieraana Tommi Seppänen (Tulos), joka kertoo, mitä Google Analyticsin muutos vanhasta UA:sta UG4:ään itse asiassa tarkoittaa ja miten muutos näkyy markkinoijan työpöydällä. Luvassa on konkreettisia vinkkejä käyttöönottoon ja entistäkin parempaan mittaamiseen ja analytiikkaan.
Katso tallenteelta MarkkinointiKollektiivin ja Digmareiden Aamukahviseura palkkaspesiaali! Tunnin aikana puhutaan niin palkoista kuin myös laajemmin markkinoinnin alan työelämästä ja sen moninaisista ehdoista.
Ilmoittaudu mukaan MarkkinointiKollektiivin tilaisuuteen, jossa kurkistetaan markkinoinnin tulevaisuuteen teknologian ja tasa-arvon näkökulmista. Selvitetään yhdessä, miten uudet teknologiat, metaversumi ja tekoäly näkyvät markkinoijan työpöydällä.