MarkkinointiKollektiivi

Podcast

MarkkinointiRadio 68: Osaavatko markkinoinnin asiantuntijat tiedottaa, Iina Kansonen ja Toni Rajamäki?

Tässä jaksossa kuulet MarkkinointiUutisten päätoimittaja Iina Kansosen ja uutistoimittaja Toni Rajamäen neuvot paremman PR:n tekemiseen.
Koulutukset

*Haku päättynyt!* HAE MUKAAN MK Koulutukseen: Markkinoinnin muutosloikka - Rohkeutta B2B-markkinointityön muutokseen 

Hae mukaan MarkkinointiKollektiivin koulutukseen: MARKKINOINNIN MUUTOSLOIKKA Rohkeutta B2B-markkinointityön muutokseen
Blogit

Vinkkejä sisällöntuotantoon

Penina Peltonen pohtii MK Kipinävuoro-blogissaan tyhjän paperin pelkoa ja antaa vinkkejä sisällöntuotantoon.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Teematilaisuus 24.8.2022: STRATEGIA - asiakas strategian ytimessä

Voittava strategia rakennetaan tänä päivänä asiakkaan ympärille. Tule kuulemaan, miten strategiatyö ja strategiset valinnat tehdään asiakas- ja kuluttajaymmärryksen pohjalta.
Blogit

Pelillistämisen monet mahdollisuudet markkinoinnista tuotekehitykseen

"Pelillistämisessä on kyse interaktiivisuudesta ja oman kohderyhmän aktivoimisesta. Sen pitäisi olla jollain tapaa kaikkien markkinoijien työpöydällä.", kirjoittaa Max Söderholm (Leadfamly) MK kumppaniblogissa.
Podcast

MarkkinointiRadio 67: Aino Pajukangas: Markkinointistrategian merkitys: "Ymmärrä ja tuo esiin ydinviestisi!"

Markkinointiradion aiheena on markkinoinnin strateginen suunnittelu PK yrityksissä, kun vieraaksemme saapuu Aino Pajunkangas, pitkän linjan viestinnän ja markkinoinnin asiantuntija viestintätoimisto Aivelasta. Ainon kanssa aihetta käydään läpi PK-yrityksille toteutetun tutkimuksen tulosten kautta.
Podcast

MarkkinointiRadio 66: Sinikka Strömmer: Kysyimme palkasta ja työehdoista puolestasi

MarkkinointiRadion tässä jaksossa markkinoijien kysymyksiin vastaa DigiMaMan lähettämänä Sinikka Strömmer, joka toimii toimihenkilöliitto ERTO:lla lakimiehenä.
Blogit

Digitaalinen myynti – mitä myynnin eri vaiheissa tapahtuu ja miten viedä asiakasta ostopolulla eteenpäin?

Mitä digitaalisen myynnin eri vaiheissa tapahtuu ja miten asiakasta voidaan huomioida ostopolun eri vaiheissa, ohjaten häntä ostopolulla eteenpäin? Oskari Ilomäki (Digizer) kirjoittaa MK Kumppaniblogissa siitä, miten lähestyä digitaalista ostopolkua RACE-mallin kautta.