MarkkinointiKollektiivi

Blogit

Markkinoinnin tehtävä on toteuttaa yrityksen strategiaa markkinoinnin keinoin. Mikä tavoite kulloinkin on, riippuu yrityksen tilanteesta

Huono asiakasrekisteri vaikuttaa suoraan liiketoimintaasi. GDPR on pakottanut monia meitä laittamaan data-asiat kuntoon, lue lisää ajatuksia tästä!
Blogit

Kyllä, tahdon vastaanottaa sisältöäsi - 3 vinkkiä inbound-markkinoinnin toteutukseen

Miksi suostumukseen perustuvaa sisältömarkkinointia ei edelleenkään, noin 20 vuotta kirjan kirjoittamisen jälkeen, osata täysin hyödyntää?
Blogit

Kuinka hyvin tunnet verkkokävijäsi?

Web-analytiikka tarjoaa niukasti ymmärrystä siitä, keitä verkkokävijäsi ovat, mitä he tahtovat, tai millaisia asenteita heillä on.
Blogit

Markkinoinnin automaatio tarvitsee palvelumuotoilua

Kun palvelumuotoilu otetaan osaksi markkinoinnin automaation suunnittelua, ymmärretään automaation mahdollisuudet laajemmin. Lue lisää tästä!
Video

GDPR ❤️ Markkinointi - Tapahtuman videot

GDPR puhututtaa markkinoinnin alan ammattilaisten keskuudessa. Kurkkaa tästä vuonna 2018 julkaistu tietopaketti aiheesta!
Blogit

Markkinoinnin automaatio 2.0

Markkinoinnin automaatio herättää tunteita moneen. Usein sillä saatetaan tukahduttaa asiakas viestien paljoudella. Voisiko tehdä muutakin?
Blogit

Analogisen pelko

Printin ja digin suhteesta markkinoinnissa on puhuttu paljon. Onko printti kuollut? Lue ajatuksia tästä!
Blogit

Viisi askelta kohti markkinoinnin mittaamista - tänään, nyt ja heti

Mitä markkinoinnin mittaaminen todellisuudessa vaatii? Millaisilla toimenpiteillä markkinointi-investointien tuottavuutta parannetaan?