Aihe:

Asiakaskokemus

Blogit

Personointi on B2B-asiakassuhteiden liima

B2B-asiakkaat odottavat tänä päivänä yhtä vaivatonta ja henkilökohtaista palvelua kuin kuluttajina: ja tässä personointi nousee ratkaisevaan rooliin. Blogi avaa, miten data ja tekoäly auttavat tunnistamaan asiakkaan tarpeet jo ensikosketuksesta.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 28.10.2025: Positiiviset tunteet on vahva kasvun draiveri – Brändien arvostus -tutkimuksen tuloksia markkinoijille, vieraana Katja Sipponen (Taloustutkimus)

Tässä Aamukahviseurassa Katja Sipponen (Taloustutkimus) jakaa Taloustutkimuksen vuosittaisen Brändien arvostus -tutkimuksen havaintoja.
Tapahtumat

*Tilaisuus on päättynyt*: MARKKINOINNIN VOIMA – tuloksia asiakaskokemuksesta ja datasta / 17.9.2025 Turku

Tervetuloa MarkkinointiKollektiivin livetilaisuuteen kuulemaan käytännön oppeja datan, brändin ja yhteistyön voimasta – sekä jakamaan parhaita markkinoinnin käytäntöjä kollegoiden kanssa Turkuun!
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 12.8.2025: Personoitu sisältö tähän – apua personoidun sisällön tekemiseen verkkosivuille, vieraana Mikko Niskanen (Liana) ja Jaakko Alajoki (Evermade)

Tiesitkö, että jopa 83 %* kuluttajista kertoo olevansa valmis jakamaan organisaatioille omia tietojaan saadakseen yksilöllisemmän markkinointi- ja palvelukokemuksen? Silti monen organisaation verkkosivuilla vierailija saa vastaansa geneeristä sisältöä ja pahimmillaan vääränlaiset palvelut tai tuotteet. Tämä aiheuttaa verkkosivukävijässä turhautumista ja sivustolta poistumisen – organisaatiolle tämä on menetetty kauppa. Personoinnista on puhuttu markkinoinnissa jo pitkään, mutta jos asia ei ole vielä edennyt työpöydälläsi konkretiaan, on tämä MK Aamukahviseura sinua varten.
Blogit

Hyvä asiakaskokemus ei synny sattumalta

Mitä enemmän asiakaskokemus tuottaa arvoa asiakkaalle, sitä enemmän se kasvattaa myös yrityksen arvoa. Erottuva ja onnistunut kokemus ei vain tyydytä asiakasta hetkellisesti, vaan se sitouttaa, vahvistaa suhdetta ja rakentaa brändiä pitkäjänteisesti.
Tapahtumat

*Tilaisuus on päättynyt*: Asiakaskokemus ja asiakasymmärrys markkinoinnin keskiöön – johda, personoi ja erottaudu / Helsinki 24.4.2025

Tule mukaan MarkkinointiKollektiivin livetilaisuuteen varmistamaan, että organisaatiosi markkinoinnissa asiakkaanne varmasti löytyy sieltä kuuluisasta keskiöstä!
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 4.3.2025: Personointi markkinoinnissa – mitä kuluttajat odottavat ja miten onnistut? Vieraina Emma Lehtovaara ja Miikka Rahikainen (Dagmar)

Personointi on yksi markkinoinnin supervoimista, ja nykyaikaisen liiketoiminnan sekä paremman asiakaskokemuksen tärkeimmistä erottautumiskeinoista. Personoinnin tehokas hyödyntäminen markkinoinnissa vaatii kuitenkin strategiaa, ymmärrystä sekä oikeita työkaluja. Aamukahviseurassa päästään kuulemaan ensimmäisinä vinkit personointiin, joka on liiketoiminnallisesti kannattavaa ja brändiä vahvistavaa.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: Digitaalinen asiakaskokemus tekoälyn aikakaudella: miten hyperpersonoidut sisällöt ja markkinoinnin automaatio kasvattavat tuloksia, 12.2.2025

Tässä MarkkinointiKollektiivin ja Druidin virtuaalitilaisuudessa ke 12.2.2025 klo 8.30–9.30 otetaan syväsukellus digitaaliseen asiakaskokemukseen ja sen kehittämiseen. Tilaisuudessa kuullaan, kuinka hyperpersonoinnilla nostetaan asiakaskokemus seuraavalle tasolle sekä selvitetään, miten nykypäivän pirstaloituneella kanavakentällä saadaan pidettyä viestintä yhtenäisenä – ja miksi se on niin tärkeää.