MarkkinointiKollektiivin tilaisuus: 

MARKKINOINNIN VOIMA – tuloksia asiakaskokemuksesta ja datasta

  • Milloin: Keskiviikkona 17.9.2025 klo 14–17 (puheenvuorot klo 14–16)
  • Missä: Finnkino Kinopalatsi, Kauppiaskatu 11, 20100 Turku
  • Hyvä tietää: Tilaisuus on osallistujille maksuton. Tarjolla verkostoitumista ja pientä purtavaa.

Markkinoinnin vaikuttavuus ei synny sattumalta. Tarvitaan vahva brändi, asiakasta ymmärtävää dataa ja rohkeutta mitata tuloksia. Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa lavalla nousevat asiantuntijat jakamaan kokemuksiaan siitä, miten asiakaskokemuksesta ja datasta tehdään liiketoiminnan kasvun moottori!

Miten RevOps-malli rakentaa organisaation, jossa kasvu ja tulokset syntyvät markkinoinnin ja myynnin tiiviillä yhteispelillä? Kuinka data ja tekoäly auttavat markkinoijaa ymmärtämään asiakkaita ja aktivoimaan heitä? Miten toimiva kauppakeskusbrändi voi muuttaa ostokokemuksen elämykseksi?

Tervetuloa kuulemaan käytännön oppeja datan, brändin ja yhteistyön voimasta – sekä jakamaan parhaita markkinoinnin käytäntöjä kollegoiden kanssa Turkuun!

Tilaisuudesta ei tule streamia tai videotallennetta: olemme paikalla kokemassa jotain vain tässä hetkessä. Kutsu myös kollegasi mukaan ja tulkaa inspiroitumaan yhdessä.
Paikkoja on rajoitetusti.

Ilmoittaudu mukaan Lyytissä >>

------------------------------------‍

Tilaisuuden puheenvuorot

RevOps – kun kasvu on koko organisaation tehtävä

  • Markkinointi haluaa näkyvyyttä ja liidejä, myynti kauppoja ja asiakkuustiimi tyytyväisiä asiakkaita. Ilman yhteistä mallia syntyy kuitenkin helposti epäselviä omistajuuksia ja päällekkäistä työtä.

    Saarinka Kiilunen (Saavi Partners) ja Anni Reponen (Saavi Partners) kertovat, miten Revenue Operations -toimintamalli tuo B2B-ympäristössä toimivat eri tiimit yhteen. Kuulet näkemyksiä tiimien välisestä dynamiikasta, yhteisistä mittareista ja siitä, miten viikkotasolla rakennetaan arkea, jossa liiketoiminnan kasvu ei ole kenenkään yksilövastuu, vaan koko organisaation yhteinen tehtävä.

Data, personointi ja tekoäly – näin verkkosivusto tuottaa tuloksia

  • Nykypäivän asiakkaat odottavat personoituja viestejä ja juuri heidän tarpeisiinsa kohdennettua markkinointia – tiedostivatpa he sitä tai eivät. Näin tekoälyn aikakaudella digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen tulisi olla jokaisen markkinoijan työlistalla.

    Olli Lehtisalo
    (Leadoo) kertoo, miten dataa, personointia ja tekoälyä hyödyntämällä voidaan ymmärtää asiakkaita paremmin ja aktivoida heitä tehokkaammin. Ollin konkreettisten esimerkkien kautta opit, miten verkkosivustosta tehdään aidosti tuloksellinen osa myynnin ja markkinoinnin yhteistyötä.

Näin myydään! – Case Kauppakeskus Mylly

  • Miten brändin avulla luodaan tila, jossa ihmiset haluavat ostaa – ja myynti kasvaa? Heikki Kyllönen (Parcero) ja Mari Hantula (Kauppakeskus Mylly) avaavat, kuinka Myllyn brändiuudistuksella rakennettiin ilmiömäinen asiakaskokemus, joka tuotti myös tulosta. Mukana puheenvuorossa myös viittauksia muihin menestystarinoihin, kuten Tuplaan (B2C) ja Retaleen (B2B), jotka ovat osoittaneet brändin todellista voimaa myynnin vauhdittajana.

------------------------------------‍

Iltapäivän aikataulu:

  • Klo 13.40 Tilaisuuden ovet avautuvat, tervetuloa!
  • Klo 14.00 Tilaisuuden avaus
  • Puheenvuorot ja keskustelua
  • Klo 16.00 Verkostoitumista ja pientä purtavaa
  • Klo 17.00 Tilaisuus päättyy

Hyvä tietää:‍

  • Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tilaisuutta.
  • Tilaisuus on kaikille avoin ja veloitukseton.
  • Tilaisuuden tuottaa MarkkinointiKollektiivi.
  • Tilaisuuden mahdollistavat Parcero, Leadoo, Saavi Partners ja Finnkino.

Ilmoittaudu mukaan Lyytissä >>

Julkaistu 
21.8.2025
Tapahtumat
 -kategoriassa

Lisää 

Tapahtumat

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.