MK Aamukahviseurassa vieraana Tommi Seppänen (Tulos), joka kertoo, mitä Google Analyticsin muutos vanhasta UA:sta UG4:ään itse asiassa tarkoittaa ja miten muutos näkyy markkinoijan työpöydällä. Luvassa on konkreettisia vinkkejä käyttöönottoon ja entistäkin parempaan mittaamiseen ja analytiikkaan.
Katso tallenteelta MarkkinointiKollektiivin ja Digmareiden Aamukahviseura palkkaspesiaali! Tunnin aikana puhutaan niin palkoista kuin myös laajemmin markkinoinnin alan työelämästä ja sen moninaisista ehdoista.
Ilmoittaudu mukaan MarkkinointiKollektiivin tilaisuuteen, jossa kurkistetaan markkinoinnin tulevaisuuteen teknologian ja tasa-arvon näkökulmista. Selvitetään yhdessä, miten uudet teknologiat, metaversumi ja tekoäly näkyvät markkinoijan työpöydällä.
MK Aamukahviseurassa vieraana Juhani Pajunen (Suomen Podcastmedia), joka kertoo, kuinka podcast toimii tehokkaana keinona avata laajoja ja monimutkaisia teemoja organisaation sidosryhmille. Aamukahviseurassa Juhani vinkkaa, mitä vastuullisuuspodcastin teossa tulee huomioida ja kuinka organisaatioiden vastuullisuustoimista voidaan kertoa podcastin muodossa uudella tavalla.
MK Aamukahviseurassa vieraana Jaakko Ylisipola (Vapa Media), joka kertoo, miten sosiaalisen median kanavat ja niiden ominaisuudet muuttuvat vuonna 2023. Miten näiden muutosten tulisi vaikuttaa brändien kanavastrategiaan? Jaakko jakaa parhaat vinkkinsä sosiaalisen median kanavastrategian ajantasalla pitämiseen.
Brändin kohtaamispisteet-tilaisuudessa selvitetään, miten markkinoija voi auttaa brändiä kasvamaan muuttuvan maailman mukana - ja millaista osaamista se vaatii.
Kuinka tavoitat asiakkaan ja saat hänet tarttumaan koukkuun jo ennen kuin hän itse ymmärtää tarvitsevansa tuotetta tai palveluasi? Oskari Ilomäki (Digizer Oy) jakaa MK Kumppaniblogissa konkreettisia vinkkejä hakukoneoptimointiin asiakaspolun eri vaiheissa.