MarkkinointiKollektiivi

Blogit

Panosta asiakkaan historiadatan sijaan hänen nykyhetkeensä - olet asiakkaallesi aidosti tärkeä

Jokainen kohtaaminen on uusi tilaisuus auttaa asiakasta, korjata aiempia virheitä ja täydentää ymmärrystä asiakkaasta kokonaisuutena, kirjoittaa Matti Pylväs (Edita Prima) MK Kumppaniblogissa ja kertoo, miten henkilökohtaista asiakaskokemusta voidaan skaalata ilman valtavaa määrää resursseja.
Blogit

Verkkokaupan asiakaskokemuksen anatomia

"Asiakaskokemus on tärkein yksittäinen nimittäjä menestyvien verkkokauppojen ja digitaalisen myynnin takana", kirjoittaa Samuli Hokkanen (Crasman) MK Kumppaniblogissa ja avaa, mistä tekijöistä verkkokaupan asiakaskokemus rakentuu.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: 15.3.2023 MK Teematilaisuus Digitaalinen asiakaskokemus

Katso tallenne MarkkinointiKollektiivin tilaisuudesta, jossa keskitytään digitaalisen asiakaspolkuun. Selvitetään yhdessä, miten nostetaan verkkokaupan asiakaskokemus seuraavalle tasolle ja pidetään huolta koko digitaalisen asiakaspolun eri vaiheista datan ja asiakasymmärryksen avulla. Saat oman työsi tueksi monipuolisia käytännön esimerkkejä digitaalisen asiakaspolun parissa päivittäin työskenteleviltä asiantuntijoilta. 
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 21.3.2023: Miten markkinointi, myynti ja verkkosivu saadaan toimimaan parhaiten yhdessä? Vieraana Mikael da Costa (Leadoo Marketing Technologies)

MK Aamukahviseurassa 21.3.2023 Mikael da Costa (Leadoo Marketing Technologies) kertoi, kuinka verkkosivuista saadaan paras teho irti sekä organisaation myynnin että markkinoinnin yhteisiä tavoitteita ajatellen. Mikael jakaa konkreettisia vinkkejä datan hyödyntämiseen etenkin B2B-puolen kaupanteossa onnistumiseen pitkäksi venyvissä myyntiprosesseissa.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 14.3.2023: Miten suunnitellaan tehokasta ja sitouttavaa vaikuttajamarkkinointia? Vieraana Jari Lamminaho (10.fi)

MK Aamukahviseuran vieraana 14.3.2023 Jari Lamminaho (10.fi), joka kertoo, miten tehokas ja tuloksellinen vaikuttajayhteistyö syntyy. Jari antaa parhaat vinkkinsä vaikuttajatiimin kokoamiseen, sisällön suunnitteluun ja briiffaukseen. Jarin kanssa jutellaan erityisesti urheilijoista vaikuttajina ja siitä miten aito, rohkea ja rosoinen sisältö on vaikuttajamarkkinoinnin nykypäivää.
Blogit

Loppuuko tiimalasista aina hiekka kesken? Säästä aikaa läpinäkyvyyden avulla

Markkinointitiimin aika kuluu usein kaikenlaiseen sälään ja selvittämiseen, kirjoittaa Hanna Reunanen MK Kipinävuorossa ja kertoo miksi läpinäkyvyyden tulisi olla ajansäästön keskiössä.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 7.3.2023: Tukitoiminnosta kasvun tekijäksi – millainen markkinointi vauhdittaa myyntiä ja rekrytointia? Vieraana Sanna Virtanen (Digimarkkinointitoimisto Flumenia Oy)

MK Aamukahviseuran vieraana 7.3.2023 Sanna Virtanen (Digimarkkinointitoimisto Flumenia Oy), joka kertoo, millainen markkinointi vauhdittaa myyntiä ja rekrytointia. Kuulemme vinkkejä siihen, mihin toimivan ja tuloksellisen markkinoinnin toimintamallien rakentamisessa kannattaa kiinnittää huomio, ja mitkä ovat markkinoinnin onnistumisen edellytykset.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 28.2.2023: Kuinka audiostrategia tukee liiketoimintaa sekä brändityötä? Vieraana Lauri Domnick ja Janne Turunen (Bauer Media)

MK Aamukahviseuran vieraana 28.2.2023 Lauri Domnick ja Janne Turunen (Bauer Media), jonka kanssa keskustellaan, kuinka audiobrändäys tukee liiketoimintaa sekä brändityötä. Laurin ja Jannen kanssa käymme läpi uunituoreen Audio Landscape -raportin löydöksiä ja kuullaan mitä nyt on hyvä tietää audiobrändäyksestä sekä sen kehityssuunnista.