Jokainen kohtaaminen on uusi tilaisuus auttaa asiakasta, korjata aiempia virheitä ja täydentää ymmärrystä asiakkaasta kokonaisuutena, kirjoittaa Matti Pylväs (Edita Prima) MK Kumppaniblogissa ja kertoo, miten henkilökohtaista asiakaskokemusta voidaan skaalata ilman valtavaa määrää resursseja.
"Asiakaskokemus on tärkein yksittäinen nimittäjä menestyvien verkkokauppojen ja digitaalisen myynnin takana", kirjoittaa Samuli Hokkanen (Crasman) MK Kumppaniblogissa ja avaa, mistä tekijöistä verkkokaupan asiakaskokemus rakentuu.
Katso tallenne MarkkinointiKollektiivin tilaisuudesta, jossa keskitytään digitaalisen asiakaspolkuun. Selvitetään yhdessä, miten nostetaan verkkokaupan asiakaskokemus seuraavalle tasolle ja pidetään huolta koko digitaalisen asiakaspolun eri vaiheista datan ja asiakasymmärryksen avulla. Saat oman työsi tueksi monipuolisia käytännön esimerkkejä digitaalisen asiakaspolun parissa päivittäin työskenteleviltä asiantuntijoilta.
MK Aamukahviseurassa 21.3.2023 Mikael da Costa (Leadoo Marketing Technologies) kertoi, kuinka verkkosivuista saadaan paras teho irti sekä organisaation myynnin että markkinoinnin yhteisiä tavoitteita ajatellen. Mikael jakaa konkreettisia vinkkejä datan hyödyntämiseen etenkin B2B-puolen kaupanteossa onnistumiseen pitkäksi venyvissä myyntiprosesseissa.
MK Aamukahviseuran vieraana 14.3.2023 Jari Lamminaho (10.fi), joka kertoo, miten tehokas ja tuloksellinen vaikuttajayhteistyö syntyy. Jari antaa parhaat vinkkinsä vaikuttajatiimin kokoamiseen, sisällön suunnitteluun ja briiffaukseen. Jarin kanssa jutellaan erityisesti urheilijoista vaikuttajina ja siitä miten aito, rohkea ja rosoinen sisältö on vaikuttajamarkkinoinnin nykypäivää.
Markkinointitiimin aika kuluu usein kaikenlaiseen sälään ja selvittämiseen, kirjoittaa Hanna Reunanen MK Kipinävuorossa ja kertoo miksi läpinäkyvyyden tulisi olla ajansäästön keskiössä.
MK Aamukahviseuran vieraana 7.3.2023 Sanna Virtanen (Digimarkkinointitoimisto Flumenia Oy), joka kertoo, millainen markkinointi vauhdittaa myyntiä ja rekrytointia. Kuulemme vinkkejä siihen, mihin toimivan ja tuloksellisen markkinoinnin toimintamallien rakentamisessa kannattaa kiinnittää huomio, ja mitkä ovat markkinoinnin onnistumisen edellytykset.
MK Aamukahviseuran vieraana 28.2.2023 Lauri Domnick ja Janne Turunen (Bauer Media), jonka kanssa keskustellaan, kuinka audiobrändäys tukee liiketoimintaa sekä brändityötä. Laurin ja Jannen kanssa käymme läpi uunituoreen Audio Landscape -raportin löydöksiä ja kuullaan mitä nyt on hyvä tietää audiobrändäyksestä sekä sen kehityssuunnista.