MarkkinointiKollektiivi

Podcast

MR x Fonecta: Löytyykö yrityksesi? - podcastsarja antaa yrityksille vinkkejä näkyvyyden ja löydettävyyden varmistamiseen

Löytyykö yrityksesi? on Fonectan ja MarkkinointiRadion minipodcast-sarja, jossa käymme läpi, mitä yrityksen tulee ottaa huomioon oman näkyvyytensä varmistamiseksi, niin paikallisesti kuin isommassa kuvassakin.
Podcast

MarkkinointiRadio 65: Sanna Halttunen-Välimaa: Datan hyödyntäminen markkinoinnin ja myynnin kehittämisessä

MarkkinointiRadiossa puhutaan datasta, kun vieraaksi saapuu Qurulta Sanna Halttunen-Välimaa. Sanna auttaa arjessaan markkinoinnin ja myynnin asiantuntijoita tarkoituksenmukaisen datan hyödyntämisessä ja nyt Sanna jakaa parhaat vinkkinsä myös MarkkinointiRadion kuuntelijoille.
Blogit

Olen viestinnän ja markkinoinnin freelancer, eikä se ole aina helppoa

Miltä tuntuu, kun koko osaaminen ja persoona on kaupan? Freelancerilla ei ole työroolia, on vain minä, joka kantaa ja antaa kaikkensa. "En muista lukeneeni avointa tunnustusta siitä, millaista alallamme on olla freelancer. Nimenomaan olla. Tämä ei ole rooli, jokin hattu, joka lennähtää työpaikan ovella päähän. Arvioitavana ja esillä olen minä." kirjoittaa Marika Luukkanen MK Kipinävuorossaan.
Blogit

Hyvä sisältö ei ole hyvää kaikille

"Laadukaskin journalismi voi olla täyttä sutta, jos se ei tule luetuksi", kirjoittaa Marika Viherlaiho MK Kipinävuoro-blogissa.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Onnistunutta Markkinointia 8.6.2022

Viisi markkinointitekoa puretaan tekijöidensä kautta opeiksi ja oivalluksiksi kaikkien markkinoinnin ammattilaisten avuksi. Caset voivat olla sinulle tutut, mutta näitä tarinoita et ole ennen kuullut!
Blogit

Miksi brändimarkkinointi on tärkeää?

"Vieras brändi tuntuu harvoin luotettavalta, varsinkaan B2B-päättäjien ja -vaikuttajien keskuudessa", muistuttaa Miikka-Markus Leskinen (Fonecta) MK kumppaniblogissa ja kertoo, miksi yritysten kannattaisi panostaa brändimarkkinointiin.
Blogit

Miten viedä vastuullisuus liiketoiminnan keskiöön? - 3 vinkkiä

"Vastuullisuus on tullut myynnin ja liiketoiminnan pöydälle, ja se on tullut sinne jäädäkseen", kirjoittaa Heidi Peltonen (Neste) kumppaniblogissa ja jakaa 3 vinkkiä vastuullisuuden viemiseen liiketoiminnan keskiöön.
Podcast

MarkkinointiRadio 64: Ritva Laine: Tarvitseeko markkinoijan tietää kaikesta kaikki?

MarkkinointiRadion vieraaksi saapuu Ritva Laine Perjantailta. Käsittelyssä on haasteita, joita markkinoijat arjessaan kohtaavat, ja jotka vaikuttavat välillisesti tai välittömästi niin työn tekemisen mielekkyyteen kuin työssä jaksamiseen ja työn tuloksiin.