MarkkinointiRadion tässä jaksossa markkinoijien kysymyksiin vastaa DigiMaMan lähettämänä Sinikka Strömmer, joka toimii toimihenkilöliitto ERTO:lla lakimiehenä.
Mitä digitaalisen myynnin eri vaiheissa tapahtuu ja miten asiakasta voidaan huomioida ostopolun eri vaiheissa, ohjaten häntä ostopolulla eteenpäin? Oskari Ilomäki (Digizer) kirjoittaa MK Kumppaniblogissa siitä, miten lähestyä digitaalista ostopolkua RACE-mallin kautta.
MK Onnistunutta markkinointia-tilaisuus kruunasi viiden menestyksekkään markkinointiteon joukosta Vuoden Parhaaksi MIELI ry:n Myrsky-casen. Kollegiaalisen tunnustuksen jakamisen taustalla on markkinoinnin alan menestyneiden casejen takaa kerrottavien oppien ja oivallusten levittäminen eteenpäin. Lue voittaneen casen saamasta äänisaaliista ja katso tilaisuuden tallenne!
"Asiakas odottaa tulevansa kuunnelluksi reaaliajassa", kirjoittaa Matti Pylväs (Edita Prima) MK kumppaniblogissa ja kertoo, miten verkkoympäristön asiakaskokemuksesta orkestroidaan reaaliaikainen.
Löytyykö yrityksesi? on Fonectan ja MarkkinointiRadion minipodcast-sarja, jossa käymme läpi, mitä yrityksen tulee ottaa huomioon oman näkyvyytensä varmistamiseksi, niin paikallisesti kuin isommassa kuvassakin.
MarkkinointiRadiossa puhutaan datasta, kun vieraaksi saapuu Qurulta Sanna Halttunen-Välimaa. Sanna auttaa arjessaan markkinoinnin ja myynnin asiantuntijoita tarkoituksenmukaisen datan hyödyntämisessä ja nyt Sanna jakaa parhaat vinkkinsä myös MarkkinointiRadion kuuntelijoille.