Haluamme nostaa esille MarkkinointiKollektiivin yhteisön jäsenten näkemyksiä ja havaintoja markkinnoinnista. Annetaan tiedon liikkua ja jaetaan inspiraatiota toinen toisillemme! Mitä sanottavaa sinulla olisi? Kuulisimme siitä mielellämme!
Koronaturhautuminen toi markkinoinnin ammattilaiset yhteen – syntyi pro bonona toteutettu kampanja suojautumisesta koronaa vastaan.
Lue kuinka MarkkinointiKollektiivin yhteisön jäsenet rakensivat kampanjan taisteluun koronaa vastaan yhteisen hyvän hengessä.
Liiketoiminnan kasvun kannalta markkinoinnin ja myynnin yhteistyö on korvaamattoman tärkeää. MarkkinointiKollektiivin teematilaisuudessa selvitetään, miten markkinointi ja myynti saavat parhaan tuen toisistaan. Ilmoittaudu mukaan!
Usein mietitään miksi meillä Suomessa jää hienoja tuote- tai palveluinnovaatiota lähtötelineisiin. Itse tuotteen ominaisuuksia hinkataan viimeistä piirtoa asti, mutta kun kaupallistamisen aika koittaa, liiketoiminnan tavoitteet ja markkinoinnin panostukset eivät ole millään tapaa linjassa keskenään. Edelleen liian monissa yrityksissä on vahva uskomus valloillaan – riittää, että tuote ja jakelu on tikissä ja se myy itse itsensä. Näin toki ei ole.
MarkkinointiRadiossa puhutaan markkinoinnin ja myynnin alan ammattilaisten työelämästä yhdessä Tuula Sirenin ja Marko Hovinmäen kanssa. Käsittelyssä on MMA:n uunituoreen Myynti ja Markkinointi Barometrin 2021 tulokset.
Kuinka ottaa haltuun sosiaalisen median jatkuvasti muuttuva kokonaisuus? MarkkinointiKollektiivin teematilaisuudessa 19.1.2022 selvitetään, mitkä somekanavat vauhdittavat kasvua vuonna 2022. Ilmoittaudu mukaan!