MarkkinointiKollektiivi

Blogit

Oma tekstisi MarkkinointiKollektiivin Kipinävuoro-blogiin?

Haluamme nostaa esille MarkkinointiKollektiivin yhteisön jäsenten näkemyksiä ja havaintoja markkinnoinnista. Annetaan tiedon liikkua ja jaetaan inspiraatiota toinen toisillemme! Mitä sanottavaa sinulla olisi? Kuulisimme siitä mielellämme!
Uutiset

“Pandemian hyvä ydin on, että ihmiset pitävät yhtä”- koronaturhautuminen toi markkinoinnin ammattilaiset yhteen ja syntyi pro bonona toteutettu kampanja suojautumisesta koronaa vastaan

Koronaturhautuminen toi markkinoinnin ammattilaiset yhteen – syntyi pro bonona toteutettu kampanja suojautumisesta koronaa vastaan. Lue kuinka MarkkinointiKollektiivin yhteisön jäsenet rakensivat kampanjan taisteluun koronaa vastaan yhteisen hyvän hengessä.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE 16.2.2022 MK Teematilaisuudesta: Markkinoinnin ja myynnin liitto - Kuinka markkinointi ja myynti saavat parhaan tuen toisistaan?

Liiketoiminnan kasvun kannalta markkinoinnin ja myynnin yhteistyö on korvaamattoman tärkeää. MarkkinointiKollektiivin teematilaisuudessa selvitetään, miten markkinointi ja myynti saavat parhaan tuen toisistaan. Ilmoittaudu mukaan!
Uutiset

Finnish Martech Landscape 2022

Katso tästä suomalaiset markkinointiteknologiayritykset vuonna 2022.
Blogit

Onko markkinointibudjetin rahoittamisessa mitään järkeä?

Usein mietitään miksi meillä Suomessa jää hienoja tuote- tai palveluinnovaatiota lähtötelineisiin. Itse tuotteen ominaisuuksia hinkataan viimeistä piirtoa asti, mutta kun kaupallistamisen aika koittaa, liiketoiminnan tavoitteet ja markkinoinnin panostukset eivät ole millään tapaa linjassa keskenään. Edelleen liian monissa yrityksissä on vahva uskomus valloillaan – riittää, että tuote ja jakelu on tikissä ja se myy itse itsensä. Näin toki ei ole.
Podcast

MarkkinointiRadio 61: Tuula Sirén ja Marko Hovinmäki: Miltä näyttää myynnin ja markkinoinnin työelämä vuonna 2021?

MarkkinointiRadiossa puhutaan markkinoinnin ja myynnin alan ammattilaisten työelämästä yhdessä Tuula Sirenin ja Marko Hovinmäen kanssa. Käsittelyssä on MMA:n uunituoreen Myynti ja Markkinointi Barometrin 2021 tulokset.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE 19.1.2022 MK Teematilaisuudesta: SOME 2022 - Mitä markkinoijan tulee tietää sosiaalisesta mediasta vuonna 2022?

Kuinka ottaa haltuun sosiaalisen median jatkuvasti muuttuva kokonaisuus? MarkkinointiKollektiivin teematilaisuudessa 19.1.2022 selvitetään, mitkä somekanavat vauhdittavat kasvua vuonna 2022. Ilmoittaudu mukaan!
Podcast

MarkkinointiRadio 60: Teemu Suominen ja Saara Pietilä: Arvoa asiakasdatasta!

MarkkinointiRadiossa pureudutaan asiakasdatan äärelle, kun vieraiksi saapuvat Saara Pietilä ja Teemu Suominen Postilta.