MarkkinointiKollektiivi

Blogit

Voinko olla viestinnän ammattilainen?

Penina Peltonen pohtii MK Kipinävuoro-blogissaan markkinoinnin ja viestinnän titteleitä, ja oman osaamisen arvostamista.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE 24.3.2022 MK tilaisuudesta: ASIAKAS 360° - Älykkään asiakasdatan hyödyntäminen markkinoinnissa

24.3.2022 MK tilaisuudessa selvitettiin, miten älykkään asiakasdatan avulla asiakaskokemuksesta tejhdään puhutteleva, osallistava ja sitouttava samalla kunnioittaen kasvavaa yksityisyyden tarvetta. Ilmoittaudu mukaan! Tilaisuuden mahdollistaa SAP.
Podcast

MarkkinointiRadio 62: Sanna Puumalainen & Tuula Sillanmäki: Palkitun asiakaskokemuksen johtaminen

MarkkinointiRadio selvittää, millaisista elementeistä Alkon palkittu ja ensiluokkainen asiakaskokemus syntyy. Miten asiakaskokemusta johdetaan ja miten onnistumista mitataan? Vastauksia antavat Sanna Puumalainen ja Tuula Sillanmäki Alkolta.
Tapahtumat

KATSOTALLENNE: MK  Verkkokauppa ja digitaalinen asiakaspolku

16.3.2022 MK Teematilaisuuden aiheena on Verkkokauppa ja digitaalinen asiakaspolku! Ilmoittaudu mukaan, ja tule kuulemaan, miten nostat verkkokaupan asiakaskokemuksen seuraavalle tasolle ja pidät huolta koko digitaalisen asiakaspolun eri vaiheista datan ja asiakasymmärryksen avulla! Tilaisuus on kaikille avoin ja veloitukseton. Tilaisuuden mahdollistavat Crasman, Digizer, Edita Prima ja Sanoma.
Blogit

Sisältöstrategia palvelee asiakkaiden tarpeita

"Säännöllisen viestinnän avulla luodaan luottamukseen perustuva asiakassuhde, mutta sanojen vastineeksi on oltava myös tekoja ja näyttöjä siitä, että yritys on asiakkaan luottamuksen arvoinen", pohtii Marika Viherlaiho sisältöstrategiaa käsittelevässä MK Kipinävuoro-blogissaan.
Blogit

Miten kirjoitan hyvän sisältömarkkinointitekstin?

Marika Viherlaiho pohtii MK Kipinävuoro-blogissa hyvän sisältömarkkinointitekstin sisältöä ja rakennetta: "Hyvän tekstin suunnittelu lähtee ajattelemalla tekstin lukijaa."
Blogit

Markkinoija, onko rusettisi vinossa?

Historian yksi ikonisimmista rusetin kantajista, Winston Churchill, oli omintakeinen herra. Hänellä oli tapana kantaa rusettiaan tilanteessa kuin tilanteessa, milloin missäkin asennossa, eräänlaisena tavaramerkkinä. Rusetista tuli osa Churchillin henkilökohtaista brändiä, joka muistetaan yhä tähän päivään asti. Miten kuuluisan poliitikon asuste liittyy markkinointiin, pohtii Timo Kovala MK Kipinävuorossa