MarkkinointiKollektiivi

Rekry

*Haku on päättynyt* Avoin työpaikka: Digital Marketing Specialist, Ocean Outdoor Finland

Kumppanimme Ocean Outdoor etsii Helsingin toimistolleen uutta Digital Marketing Specialistia! Uusi tiiminjäsen pääsee työskentelemään monipuolisesti sekä mainonnanhallinnan että Ocean Outdoorin oman markkinoinnin tehtävissä. Lue tarkemmin, mistä on kyse, ja tee ensimmäinen haastattelukierros heti rekrybottimme kanssa.
Blogit

Mikä on yrityksen kohderyhmän merkitys nykypäivän markkinoinnissa?

"Onko kohderyhmällä enää merkitystä yritykselle?", pohtii Paulariina Liuhtonen MK Kipinävuoro-blogissaan ja jakaa vinkkejä kohderyhmäanalyysin tekoon.
Rekry

*Haku on päättynyt* Tutustu ja hae: Kumppanillamme LUT-yliopistolla on auki kolme innostavaa markkinoinnin ja viestinnän paikkaa!

Haluaisitko työskennellä kansainvälisessä työelämän innovaatiokorkeakoulussa markkinoinnin ja viestinnän parissa? Kumppanimme LUT hakee nyt vahvistusta viestintä- ja markkinointitiimiinsä, erityisesti LAB-ammattikorkeakoulun markkinoinnin ja viestinnän pariin. Organisaatiossa työskennellään merkityksellisten asioiden parissa päivittäin, sillä tavoitteena on auttaa yhteiskuntaa ja yrityksiä uudistumaan kestävästi.
Podcast

MarkkinointiRadio 63: Jani Hovila: ”Account Based Marketing - vinkit jokaiselle B2B markkinoijalle”

Markkinointiradiossa tartutaan kiinni Account Based Marketingiin sekä markkinoinnin ja myynnin yhteistyöhön Jani Hovilan kanssa.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: Brändin teot ja tarinat

20.4.2022 MK tilaisuudessa selvitetään, miten brändien aidot teot synnyttävät tarinoita.
Blogit

Auttaminen ei tunne rajoja nyt

Pia Tornikoski avaa markkinoijille ajatuksia MK Kipinävuoro-blogissa suomalaisten auttamisen halusta ja vastuullisuudesta lahjoittamisesta.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE 10.03.2022 MU & MK tilaisuuteen: Miten nyt toimia markkinoinnissa?

Maailma ympärillämme muuttuu nyt nopeammin kuin koskaan. Monia mietityttää, mitä markkinoinnissa kriisin aikana uskaltaa, voi, pystyy ja kannattaa sanoa. Älä jää pohdintojen kanssa yksin, vaan tule mukaan torstaina 10.3. klo 12:00 alkavaan lounastilaisuuteen, jossa analysoimme tilannetta yhdessä markkinoinnin kollegoiden kesken.
Uutiset

#mothersdemandpeace -kampanja kutsuu jokaista mukaan jakamaan rauhan sanomaa

MarkkinointiKollektiivin Facebook-ryhmässä jaettiin ukrainalaisen äidin toive: saada kaikki äidit puhumaan rauhan puolesta. Toiveen kuuli joukko markkinoinnin ammattilaisia, jotka lähtivät viemään aatetta eteenpäin. Syntyi #mothersdemandpeace -kampanja, joka kutsuu jokaista mukaan jakamaan rauhan sanomaa. Lue kampanjasta ja osallistu!