MarkkinointiKollektiivi

Tapahtumat

KATSO TALLENNE 12.10.2021 MK Teematilaisuudesta: Kuka, missä, milloin?

Lokakuussa MarkkinointiKollektiivi haluaa kohdistaa katseesi markkinoinnin ja mainonnan yleisöön! Pohditko, miten tavoitat parhaiten oman kohderyhmäsi ja saat markkinoinnin tekemisellä aikaan teille relevantteja liidejä? Silloin tämä tilaisuus on juuri sinulle!
Podcast

MarkkinointiRadio 54: Annika Ruola: Oman osaamisen sanoittaminen on markkinointia

Tässä MarkkinointiRadion jaksossa vieraaksemme saapuu Monsterin markkinointijohtaja, työpaikanvaihtobusineksen konkari ja futuristi, Annika Ruola.
Koulutukset

Haku päättynyt - MK Koulutus: Konversiot kuntoon!

Inbound, outbound.... Pois tieltä! Konversiot ovat ne, jotka näkyvät viivan alla. Mitä konversio tarkoittaa, miten konversioita optimoidaan ja miksi se on juuri se taito, jota markkinoija tarvitsee juuri nyt - näitä asioita käydään läpi MK Konversiot kuntoon -koulutuksessa. Nosta itsesi uudelle tasolle markkinoijana ja vaikuta aidosti siihen, mitä viivan alla näkyy.
Blogit

Kuka vastaa työmarkkina-arvosi säilymisestä?

Kumppaniblogi: Rastor-instituutti‍: Yllättävän moni ajattelee edelleen, että oman osaamisen jatkuva kehittäminen ja uudistaminen ovat työnantajan vastuulla. Kenen vastuulla osaamisen kehittäminen oikeastaan on?
Blogit

Pelillistämisellä kilpailuetua markkinointiin

Uuden markkinointitaktiikan omaksuminen voi tuottaa oppimista ja valtavia kasvu- sekä hyötymahdollisuuksia yrityksille. Markkinoijilla on kuitenkin haastena, että he priorisoivat jo aiemmin toimivaksi havaittua rajallisen käytettävissä olevan ajan vuoksi ja joskus myös riskin välttämiseksi. Muutosvauhdin yhä kiihtyessä, ja tämä yhdistettynä enemmän tekemiseen vähemmällä, ei liene mikään yllätys, että markkinoijat pidättäytyvät vanhoissa ja tutuissa toimintatavoissa. Tässä on ristiriita: rohkea markkinointi on varattu usein markkinointitoimistoille ja nopeasti muuttuville yrityksille, vaikka yrityksen eteenpäin viemiseksi millä tahansa toimialalla tarvitaan hyvä idea sekä kyky testata ideaa käytännössä.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE 22.9.2021 MK Teematilaisuudesta:: Vastuullisuus B2B-markkinoinnin ja kasvun vauhdittajana -katso tallenne!

Syyskuussa pureudutaan B2B-markkinointiin vastuullisuus-näkökulmasta. Tilaisuuden neljä puheenvuoroa tarjoavat ajatuksia herättäviä näkemyksiä ja konkreettisia esimerkkejä siitä, miten vastuullisuus nostetaan strategian ytimeen ja valjastetaan rakentamaan arvoa ja kasvua B2B-liiketoiminnassa. Vastuullisuus palvelu- ja tuotekehityksessä ja markkinointiviestinnässä ei heijastu ainoastaan organisaation omaan brändiin vaan parhaimmillaan tuottaa arvoa myös kumppanille. Onko vihreä B2B-markkinoinnin uusi musta?
Koulutukset

*Haku on päättynyt*: Koitos - paremman sanomalehtimainonnan ja mielenterveyden puolesta

Hae heti mukaan ja tule kisaamaan vaikuttavamman sanomalehtimainonnan ja lasten mielenterveyden puolesta! Kärkimedia ja MarkkinointiKollektiivi järjestävät jo toistamiseen hyvää tekevän mainonnan suunnittelukilpailun, joka on avoin kaikille markkinoinnin alalla työskenteleville. MIELI Suomen Mielenterveys ry:lle suunniteltavassa kilpailutyössä nostetaan esille sitä, kuinka vaikuttavaa lasten mielenterveyden vahvistaminen on.