MarkkinointiKollektiivi

Podcast

MR x Lyyti: Tuottavan tapahtuman kaava - podcastsarjassa puhutaan monipuolisesti tapahtumista!

Tuottavan tapahtuman kaava on podcast- sarja, jossa puhutaan monipuolisesti tapahtumista. Jaksoissa pureudutaan alan asiantuntijoiden kanssa tapahtumien arvontuotantoon niin osallistujien, sisällön kuin liiketoiminnan kasvattamisen näkökulmasta. Podcastsarja on MarkkinointiRadion ja merkityksellisiä kohtaamisia mahdollistavan Lyytin yhteistyö!
Blogit

Markkinoijan tärkeimmät sisällöt vuonna 2021

Keräsimme sinulle MarkkinointiKollektiivin suosituimpia sisältöjä kuluneelta vuodelta. Nämä sisällöt ovat saamamme palautteen mukaan auttaneet ja inspiroineet markkinoinnin ammattilaisia! Kurkkaa myös mitä kaikkea olemme yhdessä tänä vuonna tehneet - ja mitä ensi vuoteen on tulossa!
Blogit

Neljä keinoa luoda kasvua mainonnalla

Moni yritys lyö parhaillaan lukkoon tulevia markkinointitoimenpiteitä alkavalle vuodelle 2022. Onnittelut heille hyvistä päätöksistä! Markkinointiin ja mainontaan kannattaakin panostaa, sillä tutkimus todistaa: Suomessa mainostaminen vaikuttaa myönteisesti yritysten liiketoimintaan – myyntiin ja asiakasmääriin.
Podcast

MarkkinointiRadio 58: Riina Jokinen: “Markkinoija, jätä asioita tekemättä!”

MarkkinointiRadiossa puhutaan nyt markkinoinnin tehostamisesta ja työhön liittyvistä hukista. Vieraamme Riina Jokinen Suhdetoimisto Kramilta on tiiminsä kanssa tunnistanut 8 hukkaa, jotka vievät markkinoinnin tekemisestä tehoja. Tässä jaksossa käydään nämä hukat läpi!
Podcast

MarkkinointiRadio 57: Jemmi Laaninen: "Meillä ei ole varaa olla paikallaan"

MarkkinointiRadion vieraana on Jemmi Laaninen Leadoo Marketing Technologiesilta. Jaksossa keskustellaan siitä, millaista on työskennellä martehcin parisssa!
Blogit

Mitä eroa on markkinoinnilla ja strategisella markkinoinnilla?

Markku Vierula hahmottelee blogikirjoituksessaan strategisen markkinoinnin roolia käytännössä. Strateginen markkinointi nousee tuon tuosta esille ns. kiinnostavana teemana. Siitä keskustellaan ja se saa puheissa hyvinkin vaihtelevia sisältöjä. Harvemmin siihen törmää käytännön osaamisena.
Blogit

Inhimillisen yhteistyön merkitys korostuu markkinoinnissa digitalisaation aikakautena

Maailma muuttuu koko ajan datavetoisemmaksi ja teknologiapainotteisemmaksi. Pahimmillaan puutteet digitaalisessa osaamisessa johtavat väestön eriarvoistumiseen. Tätä meistä kukaan ei halua. Eikä kukaan markkinoinnin parissa työskentelevä varmasti halua jäädä vauhdista myöskään omassa työssään alan digitalisoituessa nopeasti.