MarkkinointiKollektiivi

Uutiset

Kärkimedia ja MarkkinointiKollektiivi kutsuvat markkinoinnin alan ammattilaiset kilpailemaan lasten mielenterveyden edistämisen puolesta

Kärkimedia ja MarkkinointiKollektiivi järjestävät jo toistamiseen hyvää tekevän mainonnan suunnittelukilpailun, joka on avoin kaikille markkinoinnin alalla työskenteleville. MIELI Suomen Mielenterveys ry:lle suunniteltavassa kilpailutyössä nostetaan esille sitä, kuinka vaikuttavaa lasten mielenterveyden vahvistaminen on. Yhteistyökumppanina toimii myös Heku ja kisassa on kovatasoinen kansainvälistäkin meriittiä saanut tuomaristo.
Rekry

*Haku on päättynyt* MK REKRY: Paid Social and Programmatic Specialist Kuntokaupalle

Haluatko työskennellä nopeasti kasvavassa ja kansainvälistyvässä kuntoilualan verkkokaupassa? Kuntokauppa etsii kokenutta ohjelmallisen ostamisen ja maksullisen sosiaalisen median asiantuntijaa vahvistamaan 11 hengen huippuosaavaa markkinointitiimiään.
Podcast

MarkkinointiRadio 52: Maija Eklöf ja Lars Schulman: Teknologialähtöisen markkinoinnin jalkauttaminen arkeen

Tässä MarkkinointiRadion jaksossa puhutaan teknologian hyödyntämisestä markkinoinnissa! Vieraaksemme saapuvat Maija Eklöf Kalmarilta ja Lars “Lasse” Schulman Salesforcelta.
Rekry

*Haku päättynyt* Tutustu ja hae: kumppanillamme Fonectalla on nyt auki neljä mielenkiintoista markkinoinnin paikkaa!

Kumppanillamme Fonectalla on nyt auki neljä mielenkiintoista markkinoinnin paikkaa. Nyt avoinna olevissa positioissa sijoitutaan osaksi markkinointitiimiä, joka tekee talon sisällä monipuolisesti yhteistyötä esimerkiksi tuotetiimien sekä myynnin kanssa. Fonectalla kaikki osallistuvat liiketoiminnan kehittämiseen!
Podcast

MarkkinointiRadio 51: Juri Aaltonen: Pyydä aina vähän enemmän palkkaa kuin kehtaat

MarkkinointiRadion vieraana on DigiMaMan lähettämänä toimihenkilöliitto Erton puheenjohtaja, pitkän linjan työsuhdejuristi, Juri Aaltonen.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE 2.6.2021 MK Teematilaisuudesta: Onnistunutta markkinointia

Kutsuimme ammattilaiset menestyksekkäiden markkinointitekojen takaa kertomaan tarinansa. Puheenvuoroissa ei näytetä pelkästään siloteltuja case-videoita vaan raotetaan myös reilusti verhoa idean juurilta, toteutuksen matkalta ja yhteistyön tekemisestä. Jokainen mukaan tuleva markkinoinnin ammattilainen on sitoutunut jakamaan ajatuksiaan saaduista opeista, virheistä, sekä onnistumisen kannalta tärkeistä käännekohdista. Ilmoittaudu mukaan!
Blogit

Mittaaminen vauhdittaa B2B-markkinoinnin muutosmatkaa

Miten B2B-markkinointia kannattaa mitata vuonna 2021? Entä miten johto ja muut tiimit vakuutetaan siitä, että digitaalinen ja asiakaskeskeinen markkinointi todella tuo tuloksia? Aiheuttaako tuotekeskeisyyden karistaminen päänsärkyä markkinointitiimin ulkopuolella? Miten raskaan teollisuuden osaaja Kalmar tekee B2B-markkinointia ja mittaamista käytännössä? Salesforcen Lars Schulman ja Kalmarin Maija Eklöf olivat vieraana MarkkinointiKollektiivin aamukahveilla, keskustelun kohokohdat ja tallenteen löydät MK Kumppaniblogista!
Rekry

*Haku päättynyt* MK Rekry: Haussa graafinen suunnittelija Unfairille / Tampere

MarkkinointiKollektiivin kumppani liini markkinointitoimisto Unfair hakee talliinsa kokenutta ja monipuolista graafisen suunnittelun ammattilaista Tampereelle. Hae paikkaa juttelemalla RekryBotille!