Laitoitteko yrityksenne verkkosivuston uusiksi 3vuotta sitten, mutta nyt on jo alkanut tuntua siltä, että seuraava uudistusolisi tarpeen? Jokin on mennyt pieleen. Evermaden Julius Haukkakoski
Maailman paras markkinointi rakennetaan rajattomasta luovuudesta, laadukkaasta datasta sekä näiden kahden juuri oikeanlaisesta yhdistelmästä. Luovuus on kiistämättä yksi tärkeimmistä onnistuneen markkinoinnin peruspilareista, mutta onnistuakseen se tarvitsee dataa näyttämään sille suuntaa ja antamaan tekemiselle oikeat tavoitteet, mittarit ja aikataulun. Ilmoittaudu nyt mukaan marraskuun teematilaisuuteen!
Jussi Liimatainen pohtii blogissaan, mikäs merkitys alustoilla ja ekosysteemeillä on markkinoinnissa. Miten alustatalous muuttaa markkinoinnin markkinaa, miten markkinoinnin ekosysteemissä toimitaan, mikä pysyy ennallaan ja mikä muuttuu?
Lokakuussa MarkkinointiKollektiivi haluaa kohdistaa katseesi markkinoinnin ja mainonnan yleisöön! Pohditko, miten tavoitat parhaiten oman kohderyhmäsi ja saat markkinoinnin tekemisellä aikaan teille relevantteja liidejä? Silloin tämä tilaisuus on juuri sinulle!
Inbound, outbound.... Pois tieltä! Konversiot ovat ne, jotka näkyvät viivan alla. Mitä konversio tarkoittaa, miten konversioita optimoidaan ja miksi se on juuri se taito, jota markkinoija tarvitsee juuri nyt - näitä asioita käydään läpi MK Konversiot kuntoon -koulutuksessa. Nosta itsesi uudelle tasolle markkinoijana ja vaikuta aidosti siihen, mitä viivan alla näkyy.
Kumppaniblogi: Rastor-instituutti: Yllättävän moni ajattelee edelleen, että oman osaamisen jatkuva kehittäminen ja uudistaminen ovat työnantajan vastuulla. Kenen vastuulla osaamisen kehittäminen oikeastaan on?