MarkkinointiKollektiivi

Blogit

Kumppanuuksien rooli vastuullisuudessa — miten viedä yhteistyö pelkistä puheista yhteiseksi kilpailueduksi?

Vastuullisuudessa kumppanuuksista on tullut uusi trendi, jolla voi olla parhaimmillaan mitattavaa hyötyä. Miten toteuttaa tämä käytännössä? Lue Heidi Peltosen blogista.
Blogit

Sähköpostimarkkinointi – tavoittaako sillä nuoret?

Sähköpostimarkkinointi on useiden tutkimusten mukaan yksi parhaiten tuottava markkinointikanava sekä B2B ja B2C -segmenteissä. Toimiiko se hyvin nuorille?
Video

Katso tapahtumatallenne: MK Aidot kohtaamiset - Ja niiden merkitys markkinoinnissa

Katso 19.5 järjestetyn webinaarina järjestetyn kuukausitapahtumamme tallenne tässä, ja löydä uusia näkökulmia tapahtumien järjestämiseen poikkeusaikoina.
Blogit

Koronan jälkeinen uusi normaali – miten tapahtumamarkkinointi muuttuu?

Lyytin markkinointijohtaja Heikki Sivonen summaa tapahtuma-alan kuulumisia ja tulevaisuuden näkymiä blogissa.
Blogit

Ryhtyisinkö MarkkinointiOppaaksi? - Opaskokemuksen omakohtaiset plussat ja pari miinusta

Minna Luoma oli ensimmäinen MarkkinointiOpas. Lue hänen ajatuksensa MK ja MMA MarkkinointiOppaana toimimisesta.
Video

Katso tapahtumatallenne: [MK] Kasvu 21.4.2020

Katso tallenne 21.4.2020 pidetystä [MK] Kasvu-tapahtumastamme. Puhujina Nina Eriksson, Joel Hypén, Jussi Piri ja Jussi Lindholm. Tapahtuman mahdollisti MTV ja tuotti MarkkinointiKollektiivi.
Podcast

MarkkinointiRadio 35: Heikki Sivonen & Tapahtumien tulevaisuus

Tapahtumat ja kohtaamiset ovat iso osa markkinointia. Mitä tapahtuu, kun suunnitellut tapahtumat joudutaan perumaan ja siirtämään koronan vuoksi?
Uutiset

MK x MMA yhteistyöhön alan ammattilaisten tukemiseksi: Hae MarkkinointiOppaaksi

MK ja MMA yhteistyöhön. Uusi konsepti markkinointiOpas mahdollistaa tiedon levittämisen uudella tavalla.