T

ässä MarkkinointiRadio -jaksossa on luvassa puhetta tapahtumista ja niiden kehittämisestä erityisesti osallistujan näkökulmasta! Vieraaksi saapuu etäyhteyksien päästä Susanna Joki Lyytiltä. Susanna on ollut rakentamassa Lyytin uutta mittaria nimeltä EVS (Experience Value Score), ja saammekin kuulla, mistä tässä on kyse. Miten uuden, osallistujan ajankäytöllistä arvoa mittaavan mittariston luomiseen ollaan päädytty, ja erityisesti, miksi?

Susanna jakaa omat oppinsa tapahtuman järjestämisestä virtuaaliajassa, ja käymme läpi palautteet, joita he saivat omasta ensimmäisestä virtuaalitapahtumastaan. Mistä tykättiin, mitä pitää kehittää ja mihin kiinnittää erityisesti huomiota jatkossa? Miksi Susannan ja koko tiimin mielestä oli tärkeää, että palaute kysyttiin juuri EVS:n avulla?

Jaksossa Susanna kannustaa kaikkia tapahtumia järjestäviä miettimään tapahtuman elinkaarta kokonaisuutena, alkaen siitä, miksi tapahtumalle varataan aika omasta kalenterista, ja siihen ilmoittaudutaan. Miten pidetään huolta, että ilmoittautunut saapuu paikalle, ja myös tapahtuman jälkeen kokee, että “tämä tilaisuus oli aikani arvoinen”?

Ota jakso kuunteluun tästä, ja kerää inspiraatiota omien tapahtumien kehittämiseen!

Muihin MarkkinointiRadion jaksoihin pääset tästä.

Laita MarkkinointiRadio seurantaan Spotifyssa, SoundCloudissa ja Apple Podcastissa!

Julkaistu 
15.12.2020
Podcast
 -kategoriassa

Lisää 

Podcast

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.