Haluatko kehittää B2B-liiketoimintaasi myynnin ja markkinoinnin yhteispelillä ja strategisella kasvumarkkinoinnilla? Selvitetään yhdessä, miten joskus kompleksinenkin B2B-toimintaympäristö aukeaa yhteisellä näkemyksellä ja suunnalla.
Liiketoimintasi löydettävyys määrittää menestyksesi. Hakukonekäyttäytyminen ja kohderyhmäsi hakukoneiden käyttö on murroksessa – oletko varautunut muutokseen?
Tässä MarkkinointiKollektiivin livetilaisuudessa puhutaan sekä organisaation kasvusta markkinoinnin avulla että markkinoinnin ammattilaisena kasvamisesta. Tutustutaan tutkimustuloksiin markkinoijien ajatuksista kasvumarkkinoinnin hyödyntämisestä, markkinoinnin ammattilaisena uusien haasteiden kanssa kehittymisestä sekä niistä oikeanlaisen palkitsemisen saamisesta - pysyykö alan palkkakehitys mukana työnkuvan jatkuvassa murroksessa?
Tässä MarkkinointiKollektiivin livetilaisuudessa puhutaan sekä organisaation kasvusta markkinoinnin avulla että markkinoinnin ammattilaisena kasvamisesta. Tutustutaan tutkimustuloksiin markkinoijien ajatuksista kasvumarkkinoinnin hyödyntämisestä ja kuullaan esimerkkitarina markkinoinnin ammattilaisena uusien haasteiden kanssa kehittymisestä.
MarkkinointiKollektiivin livetilaisuudessa kurkistetaan markkinoijan ja markkinoinnin tulevaisuuteen kasvumarkkinoinnin, kilpailukyvyn ja tasa-arvon näkökulmista. Selvitetään yhdessä, miten työskentelytapojen uudistaminen ja kasvumarkkinoinnin tuomat mahdollisuudet näkyvät markkinoijan työpöydällä. Entä pysyykö alan palkkakehitys mukana työnkuvan jatkuvassa murroksessa?
Brändin kohtaamispisteet-tilaisuudessa selvitetään, miten markkinoija voi auttaa brändiä kasvamaan muuttuvan maailman mukana - ja millaista osaamista se vaatii.
Usein mietitään miksi meillä Suomessa jää hienoja tuote- tai palveluinnovaatiota lähtötelineisiin. Itse tuotteen ominaisuuksia hinkataan viimeistä piirtoa asti, mutta kun kaupallistamisen aika koittaa, liiketoiminnan tavoitteet ja markkinoinnin panostukset eivät ole millään tapaa linjassa keskenään. Edelleen liian monissa yrityksissä on vahva uskomus valloillaan – riittää, että tuote ja jakelu on tikissä ja se myy itse itsensä. Näin toki ei ole.