Tässä MarkkinointiKollektiivin livetilaisuudessa puhutaan sekä organisaation kasvusta markkinoinnin avulla että markkinoinnin ammattilaisena kasvamisesta. Tutustutaan tutkimustuloksiin markkinoijien ajatuksista kasvumarkkinoinnin hyödyntämisestä ja kuullaan esimerkkitarina markkinoinnin ammattilaisena uusien haasteiden kanssa kehittymisestä.
- Milloin: to 28.9.2023 klo 14–17 (puheenvuorot klo 14–16)
- Missä: Finnkino Cine Atlas, Hatanpään valtatie 1, 33100 Tampere
Hyvä tietää: Tilaisuus on osallistujille maksuton. Puheenvuorojen lisäksi tarjolla verkostoitumista ja pientä purtavaa.
Tule tapaamaan kollegoita kasvotusten Tampereelle! Haluamme mahdollistaa aikaa aidoille kohtaamisille ja keskusteluille, joten asiasisällön jälkeen on varattu aikaa minglaamiselle pikkupurtavan äärellä.
Tilaisuudesta ei tule streamia tai videotallennetta: olemme paikalla kokemassa jotain vain tässä hetkessä. Kutsu myös kollegasi mukaan ja tulkaa inspiroitumaan yhdessä.
Paikkoja on rajoitetusti, ilmoittaudu heti mukaan Lyytistä >>
--------
Tilaisuuden puheenvuorot:
Kuinka yhdistää kasvumarkkinointi ja viestintä?
Juhlavuottaan viettävä OSG-konserni on tutkinut, mitä suomalaiset markkinoijat ajattelevat kasvumarkkinoinnista ja kuinka hyvin sen mahdollisuuksia hyödynnetään. Teemu Väliheikin puheenvuorossa sukelletaan uunituoreisiin tutkimustuloksiin. Kuulet lisäksi tapausesimerkkien kautta, kuinka kasvumarkkinointia voidaan tehostaa PR:n ja viestinnän keinoin.
Ostopolut ja ostaminen digitalisoituvat - miten verkkosivuston tulee kehittyä?
Digitaalinen markkinointi on murroksessa kolmannen osapuolen keksien poistuessa kohta markkinoijan keinovalikoimasta. Samaan aikaan ostajien matka muuttuu koko ajan digitaalisemmaksi, mikä asettaa uudenlaisia odotuksia yritysten markkinoinnille. Olli Lehtisalo (Leadoo) käy puheenvuorossaan läpi, miten yrityksen verkkosivut ovat molempien muutosten keskiössä: kävijät odottavat verkkosivuilta parempia asiakaskokemuksia, mutta samaan aikaan kävijöiden houkuttelu omalle verkkosivulle hankaloituu ja on kalliimpaa kuin ennen.
Tämän puheenvuoron myötä opit ymmärtämään miten ostajien polku ja odotukset ovat muuttumassa ja miten verkkosivujen pitää muuttua vastatakseen kävijöiden odotuksiin.
Markkinoijana kehittyminen yhdessä oman brändin kasvuhaasteiden kanssa
Jasmin Haavio (Kaffa Roastery) avaa Kaffa Roasteryn kasvumatkaa, aikoinaan popcorn-koneella aloitetusta kahvin paahtamisesta on kehitytty johtavaksi pienpaahtimoksi. Tositarina toimii esimerkkinä siitä, miten luovuus, intohimo ja oikeanlainen markkinointistrategia voivat kasvattaa brändin menestystä. Jasmin kertoo myös oman uratarinansa, kuinka hän siirtyi mainostoimiston koordinaattorista vetämään koko Kaffa Roasteryn markkinointiviestintää ilman markkinointitiimiä, graafikoita tai kuvaajia.
Yhteinen keskustelu: Markkinoinnin ja markkinoijan tulevaisuus
Summataan tilaisuuden puhujien kanssa iltapäivää ja otetaan kantaa osallistujien ennakkokysymyksiin markkinoinnin ja markkinoijan tulevaisuuden näkymistä. Vaikuta keskustelun sisältöön ja jätä kysymys tai teematoive ilmoittautumisen yhteydessä.
-----------
Iltapäivän aikataulu:
- Klo 14:00 Tilaisuuden avaus
- Puheenvuorot ja keskustelua
- Klo 16:00 Verkostoitumista ja pientä purtavaa
- Klo 17:00 Tilaisuus päättyy
Tilaisuudessa tarjoillaan pientä purtavaa, jolla yhdessä juhlistamme 30-vuotiaan OSG:n juhlavuotta.
Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tilaisuutta. Tilaisuus on kaikille avoin ja veloitukseton.
Tilaisuuden tuottaa MarkkinointiKollektiivi.Tilaisuuden mahdollistavat: OSG, Leadoo, Finnkino sekä Vitamin Well.
Ilmoittaudu mukaan Lyytistä ja ja kutsua myös kollegoillesi!